۵۴۶۰۴۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شمشک - دیزین و ۳ جاده دیگر مسدود شدند

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور هراز (محدوده سه راهی چلاو) مشاهده می شود.

خبرآنلاین: پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور هراز (محدوده سه راهی چلاو) مشاهده می شود.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

براساس این گزارش، اکنون محورهای شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز به علت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان،‌ محور استهبان - نی ریز در استان فارس،‌ محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز مسدود اعلام شده است.

پلیس راهور همچنین محورهای دارای محدودیت را به شرح زیر اعلام کرد: آزادراه قم به تهران از ۲۹ فروردین تا ۲۰ شهریور ۹۶ محدوده عوارضی تا کیلومتر ۵ / ۱۲ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

در محور کرج-چالوس از تاریخ یکم اردیبهشت تا ۲۰ شهریور ۹۶ محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

همچنین در آزادراه رشت - قزوین از تاریخ ۱۶ اردیبهشت تا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور در آزادراه قم به تهران از تاریخ ۱۶ اردیبهشت تا ۳۱ مرداد ۹۶ محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، اجرا خواهد شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج