اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۶۵۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دوئل مادرشوهر با عروس در خواستگاری از هوو!

مادرشوهر براي اين كه سايه هوو بالاي سر عروسش سنگيني كند به خواستگاري پنهاني رفت.

روزنامه ایران: مادرشوهر براي اين كه سايه هوو بالاي سر عروسش سنگيني كند به خواستگاري پنهاني رفت.

راز اين تراژدي عجيب زماني فاش شد كه عروس خانم به دادگاه خانواده رفت و خواستار دريافت مهريه طلايي اش شد.زن در حالي كه همسرش را با به اجرا گذاشتن مهريه ۳۰۰ سكه اي روانه زندان كرده بود در برابر قاضي عموزادي در شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده قرار گرفت و گفت: ۲۰ سال است كه با اين مرد ازدواج كرده ام و دو بچه داريم.

در طول زندگي مشتركمان اختلافات زيادي داشتيم و اين درگيري ها باعث شد در چند سال گذشته به صورت جداگانه زندگي كنيم اما همسرم به جاي آن كه به دنبال حل مشكلات و اختلافات مان باشد در اين مدت با دخالت مادرشوهرم و همراهي وي به خواستگاري زن ديگري رفته كه من اطلاعي نداشتم و جالب اين كه شوهرم و هوويم دختر ۵ ساله اي نيز دارند و من تا اين اواخر از اين ازدواج و وجود دختربچه اطلاعي نداشتم.

زن با چشماني گريان ادامه داد: زماني كه مادرشوهرم براي همسرم به خواستگاري رفته بود و برايش زن ديگري گرفته بود من از همه چيز بي خبر بودم و اين موضوع را اقوام و دوستان به من اطلاع دادند و گفتند كه شوهرت زن گرفته و صاحب بچه هم شده است.

حالانيز حدود ۳ سالي مي شود نفقه نگرفته ام و اين مرد يكبار از خودش نپرسيده زن و بچه ام بدون خرجي چگونه شكم خود را سير مي كنند. به همين دليل من نيز از شكايت خود صرف نظر نمي كنم و تا آخرين سكه مهريه ام را از اين مرد نگيرم رضايت نمي دهم.

وقتي مرد دو زنه با دستبند در برابر قاضي ايستاد، گفت: من و همسر اولم خيلي وقت بود كه از هم جدا بوديم چرا كه اگر در كنار هم زندگي مي كرديم ممكن بود اختلافات اوج بگيرد و كار به جاي باريك بكشد، به همين دليل نيز مانعي نديدم كه بخواهم دوباره تشكيل خانواده بدهم و سر و ساماني بگيرم.

حالانيز از همسرم مي خواهم از خطاي من چشم پوشي كند و يك ماه فرصت بدهد تا برايش خانه اي تهيه كنم و حق و حقوقش را بپردازم و وي هم بدون حساسيت روي هوويش با من كنار بيايد و زندگي اش را بكند.

زن عصباني با اصرار و پافشاري هاي همسر و شاهدانش يك ماه فرصت داد تا شوهرش به وعده هاي خود عمل كند و گفت كه در غير اين صورت وي را روانه زندان خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      وي هم بدون حساسيت روي هوويش با من كنار بيايد و زندگي اش را بكند.

      یعنی سه تایی با هم زندگی کنن؟ بابا چه رویی داره این مرده.

      پاسخ ها

      • ice

        رو که نیس، باید بره کارخونه سنگ پاماله بزنه!!!

    • همدرد

      کاش قانونی هم برای حمایت از مردان وضع می شد.این همه سال خانم کجا تشریف داشتند؟خرجشان را کی میداد؟بره از همون بگیره چیه مهریه رو کردن اهرم فشار برای زنها؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج