۵۴۷۱۲۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

زائری: از تروریست های درون مان بترسیم!

محمدرضا زائری؛ نویسنده و فعال فرهنگی در روزنامه خراسان نوشت: حوادث تروریستی تهران با همه تلخی اش خطر عدم استقرار و مشغول شدن به حاشیه ها را به همه گوشزد کرد و دلها را به هم نزدیک ساخت.

محمدرضا زائری؛ نویسنده و فعال فرهنگی در روزنامه خراسان نوشت: حوادث تروریستی تهران با همه تلخی اش خطر عدم استقرار و مشغول شدن به حاشیه ها را به همه گوشزد کرد و دلها را به هم نزدیک ساخت.
نسل جدید که مانند ما خاطره های سیاه جنایات منافقین را ندارد با وقوع این حوادث به روشنی درک کرد که اندکی سستی و کوتاهی در حفظ استقرار سیاسی و اقتدار امنیتی جامعه چه خطر هولناکی می تواند داشته باشد.

ثبات کم نظیر نظام حاکمیتی و صلابت بی نظیر رهبری در کنار مشارکت عمومی مردم ایران در انتخابات نعمت هایی هستند که باید شکرگزارشان باشیم و شکرانه این نعمت ها حفظ ثبات و صلابت فعلی است. برخی گفتار ها و نوشتارها در مجامع عمومی و رسانه ها یا بعضی اظهار نظرهای نگران کننده در فضای مجازی نشان می دهد که ما چندان قدردان آرامش و امنیت فعلی نیستیم و گویی خودمان می خواهیم فضا را متشنج سازیم و تنش ایجاد کنیم.داعش و منافقین هیچ کاری نمی توانند بکنند اگر ما خودمان پاسدار وحدت و همدلی باشیم و از همراهی و هماهنگی میان قشرهای مختلف مراقبت کنیم.

اکنون باید تنها از تروریستهای درونمان بترسیم و جلوی آتش گشودن اسلحه زبان و قلم آنها را بگیریم!اگر این خطر را مهار کنیم و با زخم زبان و تهدید شایعه و دروغ و تهمت موجب انفجار بمب های روانی نشویم یقینا عوامل مزدور اجانب کاری از پیش نخواهند برد، اما اگر در این شرایط حساس از گفتار و نوشتار خود مراقبت نکنیم و به جای ایجاد وفاق ملی به اختلاف ها دامن بزنیم آن وقت باید خیلی بترسیم و نگران شویم.اکنون نه وقت تسویه حساب های سیاسی است و نه زمان افشاگری و عقده گشایی! هر کسی که این کشور را و این ملت را بیشتر دوست دارد باید اکنون بیشتر مراقب گفته ها و نوشته های خود باشد و هر کس بیشتر به اطاعت و تبعیت از رهبری گردن نهاده است باید بیشتر در آرام کردن فضای عمومی بکوشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج