adexo3
۵۴۷۹۸۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

امید زندگانی: تا پای میله های زندان رفتم

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حضورم در جشن گلریزان به این دلیل است که تا پای میله‌های زندان رفتم و یک ناجی مثل شما (خیرین) آمد و من را نجات داد.

خبرگزاری ایسنا: یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حضورم در جشن گلریزان به این دلیل است که تا پای میله‌های زندان رفتم و یک ناجی مثل شما (خیرین) آمد و من را نجات داد.

امید زندگانی در گفت‌وگویی درباره حضورش در جشن گلریزان ستاد دیه تهران ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که در کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: من اینجا هستم که بار گناهم را کم کنم. من تا پای میله‌های زندان رفتم و یک ناجی مثل شما (خیرین) آمد و من را نجات داد.

وی افزود: زمانی من بیشتر در این مراسم‌ها شرکت کردم که یک اتفاقی برایم افتاد و در برهه‌ای از زندگی در تنهایی آبرویم به خطر افتاده بود و اگر کسی به من کمک نمی‌کرد شاید من تحت تاثیر قرار نمی‌گرفتم.

زندگانی ادامه داد: من به همکارانم می‌گویم که به اینگونه مراسم‌ها بیایند و خودشان را بیمه کنند. زمانی که انسان با قوه قضاییه و پرونده مالی درگیر می‌شود، به خصوص ورزشکاران و سیاستمداران اولین چیزی که برایشان مهم است اعتبار و آبرویشان است. ممکن است چنین اتفاقاتی برای همکاران افتاده باشد ولی اعلام نکنند اما به هر حال انسان جایز الخطاست.

وی یادآور شد: من به زندان نیفتادم اما در زندان وجدان و دلشکستگی‌های خودم افتادم و می‌توانم انسان‌های دیگر را کمک کنم.

زندگانی یادآور شد: دو سال پیش در مراسمی به اتفاق بهرام رادان و تهمینه میلانی توانستیم ۲۸۰ میلیون تومان با فروش تابلویی برای موسسه خیریه افراد ناتوان ماشین ون بخریم زیرا تئاتر داشتند و نمی‌توانستند حرکت کنند. اخیرا هم در یک مهمانی توانستم تابلوی نقاشی را به قیمت ۱۲ میلیون تومان بخرم تا مخارج ۸ نفر بچه بی‌سرپرست تامین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرح

      عااالی...چقدرخوب میشه که هممون درکارخیرپیشتاز باشیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج