۵۴۸۱۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هالیوود فیلم رییس سابق اف بی آی را بسازد!

بعد از جلسه شهادت تاریخی جیمز کومی مقابل کمیته اطلاعات سنا در مورد دونالد ترامپ که روز جمعه برگزار شد و تمام رسانه های معتبر دنیا آن را به طور زنده پخش کردند، همه به توییتر رفته اند و از همین حالا دارند بازیگری که قرار است نقش او را در فیلمی بیوگرافیکی بازی کند، انتخاب می کنند.

روزنامه بانی فیلم: بعد از جلسه شهادت تاریخی جیمز کومی مقابل کمیته اطلاعات سنا در مورد دونالد ترامپ که روز جمعه برگزار شد و تمام رسانه های معتبر دنیا آن را به طور زنده پخش کردند، همه به توییتر رفته اند و از همین حالا دارند بازیگری که قرار است نقش او را در فیلمی بیوگرافیکی بازی کند، انتخاب می کنند.

به نقل از ایندپندنت، یکی از نکات عجیب در مورد تماشا کردن تاریخ در حالی که دارد شکل می گیرد این است که آدم یک حس گنگ عجیب ته ذهنش دارد که در نهایت و به طور ناگزیر، یک نفر قرار است به خاطر این اسکار ببرد.
هالیوود فیلم رییس سابق اف بی آی را بسازد!

تجربه تماشا کردن شهادت دادن رییس سابق اف بی آی جیمز کومی در کمیته اطلاعات سنا دقیقا چنین تجربه ای بود. او در مورد مکالمه هایی که با دونالد ترامپ درباره پرونده روسیه داشت صحبت کرد و اینکه چطور ترامپ به او فشار آورد که پرونده تحقیق در مورد مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مایکل فلین را از بین ببرد.

او همچنین به مسئله دست بردن روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده اشاره کرد و شهادت داد که مکالمه های تلفنی با ترامپ داشته که در آن ها او از این مسئله ناراضی بوده که چرا اف بی آی دارد در مورد ارتباط کمپینش با روسیه تحیق می کند.

حالا چه اینکه این رخداد در نهایت منجر به محکوم شدن دونالد ترامپ بشود یا خیر، این جلسه دادگاه یک درام سیاسی تاریخی و فوق العاده بود؛ درامی که به راحتی از امثال سریال های سیاسی محبوبی مثل «خانه پوشالی» یا «بال غربی» پیشی می گیرد.

پیش از حقیقت ناگزیری که جلوی روی ماست، خیلی ها به توییتر رفتند تا در مورد فیلمی صحبت کنند که در آینده در این مورد ساخته خواهد شد. مسلما کسی که بتواند نقش اول آن را به دست بیاورد خود را تا آخر عمر ساخته است.

دیوید ارلیش، منتقد ارشد فیلم ایندی وایر نوشت: «دنیل دی-لوییس از همین حالا دارد روی صدای کومی اش کار می کند.»

مردیت گریوز، نویسنده، موزیسین و مجری خبری عکسی از جیمز کومی در جلسه دادگاه را کنار عکسی از مایکل شنون بازیگر قرار داد و نوشت: «الیور استون عزیز: فقط همین را می گویم.»

کاربری دیگر نوشت: «ای کاش جیمز استوارت هنوز زنده بود تا می توانست نقش کومی را در این فیلم بازی کند.»

جیکوب استولورتی، منتقد فیلم، نوشت: «انتخاب شدن کایل چندلر برای بازی کردن نقش کومی در فیلم بیوگرافیکی این ماجرا ناگزیر است.»

تیم فدرل رمان نویس آمریکایی برنده جوایز متعدد و نویسنده تئاتر هم اضافه کرد: «و عنوان فیلم بیوگرافیکی مان هم معلوم شد. خدایا امیدوارم نوارش موجود باشد. سوفیا کاپولا آن را کارگردانی می کند و از روی فیلمنامه ای نوشته آرون سورکین، فیلم برای اچ بی او ساخته می شود. تیم رابینز نقش کومی را بازی خواهد کرد.»

کاربری دیگر به جمله کومی در دادگاه اشاره کرد که گفته بود «مادرم من را طوری بزرگ کرده که از این جور چیزها در مورد خودم نگویم» و نوشت: «بلکه، مسلما تام هنکس برای فیلم بیوگرافیکی کومی انتخاب خواهد شد.»

بروکس شرمن نویسنده هم نوشت: «درخواست برای بازی کردن اد هلمز در نقش جیمز کومی در فیلم ناگزیر الیور استون از ماجرای ترامپ و روسیه.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج