جاباما
۵۴۸۸۷۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

کارکنان «من و تو» از حمایت آل سعود از این شبکه بی خبرند

حمايت علني شبکه ماهواره‌اي «من و تو» از سياست‌هاي عربستان سعودي و ضديت با مواضع جمهوري اسلامي، حتي اعتراض اپوزيسيون خارج‌نشين را هم به همراه داشته است

روزنامه جوان - هادی عسگری: حمايت علني شبکه ماهواره‌اي «من و تو» از سياست‌هاي عربستان سعودي و ضديت با مواضع جمهوري اسلامي، حتي اعتراض اپوزيسيون خارج‌نشين را هم به همراه داشته است، آنها معتقدند «من و تو» با پول سعودي‌ها رشد مي‌کند.

اميد دانا، فعال سياسي ضدانقلاب که در خارج از کشور برنامه تلويزيوني «رودست» را دارد، با انتشار ويدئويي به بخشي از فعاليت‌هاي همسوي شبکه «من و تو» با سياست‌هاي عربستان در راستاي ضربه زدن به منافع ملي اشاره کرده است.

در اين ويدئو، به موضوع استفاده از واژه جعلي «خليج» از سوي مجريان شبکه «من و تو» به جاي نام کامل «خليج فارس» اشاره مي‌شود. برخي دولت‌هاي عربي حاشيه جنوبي خليج فارس سال‌هاست براي تحريف نام خليج فارس، شروع به اقداماتي کرده‌اند از جمله به‌کارگيري واژه «خليج» يا «خليج ع ر ب ي» به عنوان واژه جايگزين نام اصلي که اين‌بار نيز گويا شبکه «من و تو» نيز از اين سياست ضدايراني پيروي کرده است.
در ادامه ويدئو منتشر شده از سوي اميد دانا، بخشي از برنامه «روبه‌رو» شبکه من و تو را نشان مي‌دهد که در آن ناصر اعتمادي به عنوان عمله سياسي سعي مي‌کند آنچه را سعودي‌ها در طول سال‌هاي بحران سوريه عنوان کرده‌اند، بار ديگر بيان کند و خواستار خروج ايران از سوريه شود!
گفته‌هاي اعتمادي البته در همان برنامه با واکنش نجاح محمدعلي، کارشناس سياسي و سردبير العربيه روبه‌رو مي‌شود که حرف‌هاي اعتمادي را حرف داعش و گروه‌هاي تروريستي عنوان مي‌کند و دليل حضور نيروهاي کشورمان در سوريه را براي کمک به مردم سوريه مي‌داند.

اما بخش ديگري که در اين ويدئو بايد به آن توجه کرد، بحث حمايت‌هاي مالي عربستان از اپوزيسيون جمهوري اسلامي و راه‌اندازي شبکه‌هاي ماهواره‌اي است. راه‌اندازي شبکه ماهواره‌اي «ايران اينترنشنال» که قرار است شبکه‌اي خبري باشد، از جمله موارد اخير حمايت سعودي‌ها از ايجاد تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان است که با هدف مبارزه با جمهوري اسلامي ايران ايجاد شده‌اند.
حمايت از شبکه تلويزيوني «ايران فردا» که عليرضا نوري‌زاده، همکار قديمي رسانه‌هاي سعودي آن را مي‌گرداند از مواردي است که درباره فعاليت سعودي‌ها براي حمايت از رسانه‌هاي ضدجمهوري اسلامي بايد به آن اشاره کرد. حمايت‌هاي آشکار «من و تو» از حکومت سعودي، در کنار شفاف نبودن منابع مالي اين شبکه که گويا حتي کارمندان «من و تو» نيز از محل تأمين بودجه شبکه بي‌خبرند، اين احتمال را قوت بخشيده که «من و تو» با حمايت خاندان آل‌سعود و براي پيشبرد اهداف سياسي آنها ايجاد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز

      شبكه اي كه سالها بدون هيچگونه تبليغاتي تونسته با هزينه هاي بالا دووم بياره معلومه كه اسپانسرهاي مشكوكي داره حالا چرا مشكوك ؟ چون اگر اسپانسرهاشون بدون مشكل بودن كه مرد و مردونه ازشون اسم ميبردن..... هايي مثل صهيونيست ها يا آل سعود يا بي بي سي هستن ديگه...... خودش هم يه مشت بچه فوفول مشكل دار ريختن توش و معلومه دارن واسه شهرت و يه لقمه نون هركاري واسه مديريت شبكه ميكنن...... مردم بايستي عاقل باشن و فريبشون رو نخورن.....

    • کرمانشاه

      لعنت بر منو تو وطن فروش های خائن. کسی که به وطن اهورایی ایران بزرگ خیانت کنه هیچی نداره پست فطرت ها

    • مهدی

      آخرش نفهمیدیم اسراییل حمایتش میکنه یا عربستان

    • مهدی

      جالبه افرادی مثل کامبیز متوتورو نگاه میکنن انتقادهم میکنن

    • مهندس

      لطفا اینم بگید که در انتخابات ریاست جمهوری ایران شبکه من و تو حمایت تمام و کمال از رییس جمهور محترم داشتن
      از این چه نتیجه ای میگیرید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج