اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۸۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استاندار تهران:

بگیر و ببند و محدود کردن در تبلیغات نداریم

استاندار تهران با تاکید بر اینکه «ما بگیر و ببند و محدود کردن در بحث تبلیغات نداریم»،‌ اظهار کرد: به لطف خدا تاکنون همه‌چیز خوب پیش رفته است اما خود کاندیدا‌ها و هوادارانشان باید مراقب باشند و ستاد‌هایشان را مدیریت کنند.

روزنامه آرمان: استاندار تهران با تاکید بر اینکه «ما بگیر و ببند و محدود کردن در بحث تبلیغات نداریم»،‌ اظهار کرد: به لطف خدا تاکنون همه‌چیز خوب پیش رفته است اما خود کاندیدا‌ها و هوادارانشان باید مراقب باشند و ستاد‌هایشان را مدیریت کنند.

ایسنا نوشت؛ مرتضی تمدن خطاب به بازرسان حاضر در این نشست اظهار کرد: ما وظیفه داریم به وظایف خود عمل کنیم. در این صورت خدا هم به ما کمک خواهد کرد. کافی است تا ما بازرسان، صدر تا ذیل ماموریت و مسئولیت خود را به نحو احسن و درست انجام دهیم. تمدن با بیان اینکه «سلامت انتخابات و حفظ امانتی که از مردم نزد ماست، بحث بسیار مهمی است»، گفت: برای اینکه اسم شما بازرسان از گردونه خارج شود سختگیری‌هایی به عمل آمده و ما به هرکس به عنوان بازرس حکم نداده‌ایم.

استاندار تهران ضمن اینکه بی‌طرف بودن و بصیر بودن را از جمله مشخصه‌های یک بازرس برشمرد، اظهار کرد: اینکه کسانی که در سال ۸۸ بحث تقلب را مطرح کردند و تا امروز نتوانستند یک سطر سند تقلب در این انتخابات را به ما در داخل کشور و به مجامع جهانی ارائه نداده‌اند به این دلیل است که شما بازرسان وظایف خود را دقیق انجام دادید و اجازه ندادید تا تخلفی صورت بگیرد.

تمدن در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کشور هم اکنون در اوج امنیت و آسایش به استقبال انتخابات می‌رود، خاطرنشان کرد: در همین تهران در بحث تبلیغات ما دست همه را باز گذاشتیم و گفتیم مجوز بگیرید، آزاد آزاد بوده است، در همین روزهای پایانی قیل و قال تبلیغات بیشتر می‌شود که ما از آن استقبال می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج