adexo3
۵۵۰۰۲۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

آموزش قرآن در زندان های کشور

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در زندان‌های سراسر کشور بحث آموزش در مرحله تجوید ترتیل حفظ و قرائت برگزار می‌کنیم و برنامه هایی داریم که مددجویان پس از آشنایی با فعالیت های قرانی انقلابی درونشان به وجود امده است.

خبرگزاری فارس: اصغر جهانگیر در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن در جمع خبرنگاران گفت: قرآن نور است و همه چیز را باید در سایه نور شناخت، ما باید در ابعاد مختلف فعالیت‌های قرانی را گسترش دهیم.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: در این نمایشگاه آثار جدید و بعد هنری بسیار خوبی را شاهد بودیم، در غرفه سازمان زندا‌نها مددجویان علاقه‌مند به آثار قرآنی هستند و آثار خوبی را به نمایش گذاشته‌اند.

جهانگیر با بیا اینکه باید فرهنگ قرانی فراگیر و در همه بخش‌ها عملیاتی شود اضافه کرد: فقط سازمان تبلیغات نباید فعال باشد و باید همه حضور یابند و فعال باشند.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه گفت: در زندان‌های سراسر کشور بحث آموزش در مرحله تجوید ترتیل حفظ و قرآئت برگزار می‌کنیم و برنامه هایی داریم که مددجویان پس از آشنایی با فعالیت های قرانی انقلابی درونشان به وجود امده است.

جهانگیر با اشاره به وصیت نامه یک زندانی محکوم به اعدام بیان کرد: این زندانی پس آز اشنایی با قرآن در وصیت نامه اش به خانواده اش پیشنهاد داده که با خدای خودمان عهد کنیم روزی یه صفحه قران بخوانیم که این فرد در زندان‌ها الگو شده است.

وی افزود برخی از زندانیان پس از حضور در زندان‌ها پس از فراگیری قرآن به عنوان مربی قرآنی و مبلغ برای سایر زندانیان فعالیت می‌کنند .

جهانگیر در پاسخ به این سوال که بعد بین المللی قرآن را در نمایشگاه چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: بعد بین‌المللی نمایشگاه را پررنگ ندیدم به نظر میرسد در این بخش باید بیشتر تلاش کنیم و از طریق گسترش نمایشگاه های بین المللی قران به اهداف قرانی بیشتر نزدیک شویم که در راستای وحدت مسلمانان جهان تاثیر شایانی خواهد داشت.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج