اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۳۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طراحی نهایی آیفون ۸ فاش شد

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در آیفون ۸ اعمال می‌شود، مربوط به طراحی آن است. شرکت اپل از یک طراحی مشابه برای سه نسل گذشته از گوشی‎های آیفون استفاده کرده است و بعید می‌دانیم که تشخیص تفاوت میان آیفون ۷ با آیفون ۶ کار چندان ساده‌ای باشد!

وب سایت شهر سخت افزار - محمد مقدم: یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در آیفون ۸ اعمال می‌شود، مربوط به طراحی آن است. شرکت اپل از یک طراحی مشابه برای سه نسل گذشته از گوشی‎های آیفون استفاده کرده است و بعید می‌دانیم که تشخیص تفاوت میان آیفون ۷ با آیفون ۶ کار چندان ساده‌ای باشد!
طراحی نهایی آیفون 8 فاش شد
به همین جهت، طراحی آیفون 8 متحول خواهد شد و شرکت اپل با حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، کم‎حاشیه‎ترین گوشی خود را برای عرضه به بازار آماده می‌‏کند. تصویر تازه منتشر شده توسط بنجامین گسکین، طراحی نهایی آیفون 8 اپل را به نمایش می‌‏گذارد.

در توئیت تازه منتشر شده توسط بنجامین گسکین (شایعه‌پرداز معروف که سابقه خوبی در فاش نمودن محصولات اپل و سامسونگ دارد)، محافظ نمایشگر آیفون 8 شرکت اپل دیده می‌شود. این محافظ توسط Olixar طراحی شده است و در حال‌حاضر، امکان پیش‎خرید آن نیز وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این محافظ براساس شایعات طراحی شده است یا نمونه نهایی آیفون 8 شرکت اپل، مطابق با آن است.
طراحی نهایی آیفون 8 فاش شد

لازم به‎ذکر است که تصویر فاش شده از محافظه نمایشگر آیفون ۸ با شایعات پیشین پیرامون این گوشی، هم‎جهت است. شرکت اپل با حذف حاشیه‎های اضافی و تنها اختصاص دادن بخشی از بالای نمایشگر به دوربین، سنسورها و بلندگوی اصلی، محصول کاملاً متفاوتی را طراحی نموده است. با این‌‏حال، همان‎طور که گفته شد؛ هنوز مشخص نیست که آیا این طراحی در نهایت برای آیفون پرچم‎دار جدید اپل انتخاب شده است یا آیفون ۸ طراحی دیگری خواهد داشت.

در تصویر منتشر شده توسط بنجامین گسکین، چهار حفره در حاشیه بالای نمایشگر دیده می‎شود؛ با درنظر گرفتن یکی از این حفره‎ها برای سنسور سنجش نور محیط و حفره دیگر برای جای‎گیری سنسور دوربین سلفی، به‎نظر می‎رسد که شایعات پیشین پیرامون آیفون ۸ مبنی بر عرضه آن با سیستم تشخیص چهره صحت داشته باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل از آیفون ۸ به همراه آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus در اواخر شهریور رونمایی خواهد کرد. با این‌‏حال، برخی مدعی هستند که آیفون پرچم‎دار ۲۰۱۷ شرکت اپل تا اواخر سال جاری میلادی، وارد بازار نمی‎شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیفون پشتش خیلی مهمه چطور باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج