اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۵۲۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ال‌جی V۳۰ بدنه شیشه‌ای دارد

در جدیدترین شایعات گفته شده پرچم‌دار جدید ال‌جی به شارژ بی‌سیم مجهز شده که می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان جذاب باشد. این ویژگی روی مدل‌های قبلی سری v قرار نداشت.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی گوشی V۳۰ را در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ معرفی کند. از آنجایی که چیز زیادی تا معرفی این تلفن همراه هوشمند باقی‌نمانده، شایعات مختلفی از آن به بیرون درز کرده است. در جدیدترین شایعات گفته شده پرچم‌دار جدید ال‌جی به شارژ بی‌سیم مجهز شده که می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان جذاب باشد. این ویژگی روی مدل‌های قبلی سری v قرار نداشت.
ال‌جی V30 بدنه شیشه‌ای دارد

در ادامه گفته شده گوشی قاب پشتی گوشی وی ۳۰ از شیشه خواهد بود. البته این ویژگی را قبلا در گوشی g۶ دیده بودیم و حالا ال‌جی می‌خواهد آن را روی محصولات بیشتری قرار دهد. به نظر می‌رسد که نسل جدید گوشی‌های سری v بدنه‌ای یک‌پارچه خواهند داشت و بعید به نظر می‌رسد که بتوان باتری آن‌ را تعویض کرد.

تلفن همراه هوشمند ال‌جی V۳۰ همانند دو گوشی V۲۰ و G۶ به دوربین دوتایی مجهز شده است. به احتمال زیاد از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ یا اسنپ‌دراگون ۸۳۶ راهی بازار خواهد شد. قبلا تصویری از این محصول به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد دو صفحه نمایش برای V۳۰ در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش دوم همیشه روی‌ گوشی‌های سری V وجود داشت و به نظر می‌رسد که روی گوشی V۳۰ قابلیت‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج