۵۵۵۶۵۴
۵۰۷۹
۵۰۷۹
پ

دوج رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ شکار دوربین شد

دوج رم ۱۵۰۰ نسل جدید (Dodge Ram ۱۵۰۰) که یکی از خودروهای مشهور و موفق در کلاس بدنه خودروهای وانت بار است، هفته گذشته شکار دوربین خبرنگاران دنیا خودرو شد. با توجه به این تصاویر، این خودرو نسبت به نسل قبلی دچار تغییرات ظاهری زیادی شده و با استفاده از یک کابین جدید و مجهز به صندلی‌های ردیف دوم به بازار عرضه خواهد شد.

وب سایت تکرا - یاور قاسمی: دوج رم ۱۵۰۰ نسل جدید (Dodge Ram ۱۵۰۰) که یکی از خودروهای مشهور و موفق در کلاس بدنه خودروهای وانت بار است، هفته گذشته شکار دوربین خبرنگاران دنیا خودرو شد. با توجه به این تصاویر، این خودرو نسبت به نسل قبلی دچار تغییرات ظاهری زیادی شده و با استفاده از یک کابین جدید و مجهز به صندلی‌های ردیف دوم به بازار عرضه خواهد شد.

دوج رم 1500 مدل 2018 شکار دوربین شد

البته با توجه به استتار کامل و پوشیده شدن بدنه بوسیله برچسب‌های پلاستیکی، جزئیات زیادی از طراحی دوج رم ۱۵۰۰ مدل سال ۲۰۱۸ مشخص نشده است. این خودرو قرار است در انتهای سال ۲۰۱۷ به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ به مشتریان و علاقمندان این وانت پرقدرت و مجهز ارائه گردد.
دوج رم 1500 مدل 2018 شکار دوربین شد

بدنه دوج رم ۱۵۰۰ نسل جدید بر خلاف سایر خودروهای این رده مانند فورد F-150 و شورولت سیلورادو (Chevrolet Silverado) که از آلومینیوم برای ساخت بدنه استفاده می‌کنند هنوز از فولاد ساخته شده و به همین دلیل از روش‌های دیگری برای کاهش وزن استفاده کرده است.
دوج رم 1500 مدل 2018 شکار دوربین شد

مشخصات فنی دوج رم ۱۵۰۰ نسل جدید

هنوز اطلاعات موثقی در خصوص مشخصات فنی و پیشرانه‌های موجود برای دوج رم ۱۵۰۰ نسل جدید وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که این خودرو از دو پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی در مدل پایه و استاندارد سود برده و در تیپ ها و مدل‌های مجهزتر از یک هشت سیلندر خورجینی استفاده نماید. نسل جدید این مدل از دوج رم ، علاوه بر این دو مدل قابلیت تجهیز به پیشرانه الکتریکی را نیز خواهد داشت.
دوج رم 1500 مدل 2018 شکار دوربین شد

احتمالا موتور ۶ سیلندر خورجینی این خودرو یک نمونه دیزل به حجم ۳.۰ بوده و موتور ۸ سیلندر نیز یک پیشرانه ۵.۷ لیتری مجهز به سیستم توربو دیزل خواهد. نمونه‌ هیبریدی نیز یک موتور ۴۸ ولت را به این موتور پایه اضافه کرده که توانایی‌های موتور را افزایش داده و همچنین مصرف سوخت دوج رم ۱۵۰۰ نسل جدید را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. این خودرو محصول شرکت رم (RAM) است که یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فیات - کرایسلر (Fiat Chrysler) کشور ایالات متحده آمریکا به حساب می‌آید.
دوج رم 1500 مدل 2018 شکار دوربین شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج