adexo3
۵۵۷۹۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان کلید خورد

سی اُمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در عصر گرم اصفهان کلید خورد.

خبرگزاری فارس: آغاز جشن فیلم های کودکان و نوجوانان عصر امروز (۹ تیر ماه) در این استان و با حضور هنرمندان و عوامل فیلم ها و اصحاب رسانه و مردم علاقه مند بدون برنامه خاصی برای افتتاحیه و تنها با آغاز اکران فیلم ها آغاز شد.

سینماهایی که برنامه های جشنواره را پوشش می دهند در مجموعه پردیس سینمایی چهار باغ، سینما فلسطین، سپاهان و کتابخانه مرکزی شهر اصفهان هستند.

از جمله مهمترین برنامه های حاشیه ای آغاز جشنواره دوچرخه سواری کودکان و نوجوانان از پل خواجو تا سی و سه پل است و علی رغم هوای گرم این منطقه اما مردم استقبال خوبی از برنامه ها دارند.

به گزارش فارس، نخستین فیلم هایی که امروز برای اکران در نظر گرفته شدند در بخش سینمای بین الملل پردیس سینمایی چهار باغ شامل «قهرمان کوچک» از کشور آلمان ، «کمک ، من معلمم رو کوچیک کردم!» مشترک اتریش ـ المان، «سکوت» مشترک ایتالیا ـ فرانسه، «بوی کباب» از بنگلادش، «استاد جاسوس ها» از کانادا و همینطور «راز آرکاندایس» از کشور فرانسه هستند.

در بخش مسابقه آثار بلند داستانی نیز امروز فیلم «شوکا» به کارگردانی شهرزاد سالمی اکران و در ادامه فیلم های «آریو والیبال» از محمد بخشی و «دزد و پری۲» از حسین قناعت، «صدای نرگس» از هادی رهبر و «چهل گیس» از صادق صادق دقیقی اکران می شود.

در بخش پویانمایی نیز انیمیشن های «یک لحظه»، «گرگ ها و ماه»، «بهار در پاییز»، «سرگرم ساکن » و ... و همینطور از ایران «کله آهنی» از غلامرضا ملااحمدی و «پسر و هیولا» اکران خواهد شد.

همچنین در بخش مسابقه سینمای ایران «دوئل» سیدمحمدرضا خردمندان، «پیژامه راه راه پدر را باد برد» از محمد صادقی، «نسترن های وحشی» از رهبر قنبری، «کلاس»، «سلام» و «شکلاتی» اکران می شوند.

به گزارش فارس قرار است درروزهای آتی از آقایان رسول صدر عاملی،عباس کیارستمی و خانم مرضیه برومند نیز تجلیل و تقدیر شود.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۹ تا ۱۵ تیر ماه در اصفهان برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج