اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۸۰۷۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نسل جدید ب‌ام‌و اکس۳ معرفی شد

وقتی پای خودروسازهای آلمانی به میان می‌آید، بیشتر ما به یاد برندهای لوکس با خودروهای هیجان‌انگیزشان می‌افتیم که اوج مهندسی و هماهنگی را در خود دارند؛ از برندهای لوکس و اسپرتی مثل پورشه گرفته تا برندهای شهری و مردمی مثل فولکس واگن.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: وقتی پای خودروسازهای آلمانی به میان می‌آید، بیشتر ما به یاد برندهای لوکس با خودروهای هیجان‌انگیزشان می‌افتیم که اوج مهندسی و هماهنگی را در خود دارند؛ از برندهای لوکس و اسپرتی مثل پورشه گرفته تا برندهای شهری و مردمی مثل فولکس واگن.
نسل جدید ب‌ام‌و اکس3 معرفی شد

شرکت ب‌ام‌و هم جمعی از این ویژگی‌ها را در خود جای داده؛ چراکه هم لوکس است ولی جزو برندهای قابل دسترس برای مردم در بازار جهانی است، هم اسپرت و شکیل. حالا حسابش را کنید که در بازار داغ شاسی‌بلندها این ویژگی‌ها چقدر برای مشتری جذاب می‌شود. اگر دقت کنید، در همین ایران هم با وجود رقبای ژاپنی، فرانسوی و کره‌ای، از شاسی‌بلندهای ب‌ام‌و به گرمی استقبال شد تا فروش خوبی را در کارنامه خود ثبت کند.
نسل جدید ب‌ام‌و اکس3 معرفی شد

شرکت آلمانی ‌ب‌ام‌و هم نسل جدید سری اکس ۳ را معرفی کرد؛ خودرویی که ویژگی‌های جدیدی دارد و نسبت به نسل قبل، به‌روز تر شده است. اولا چهره این خودرو دست‌خوش تغییراتی شده که از آن می‌توان به عنوان فیس‌لیفت یاد کرد. قیافه اسپرت‌تر و خشن‌تر، جذابیت بیشتری به اکس۳ می‌دهد. کاهش وزن ۵۵ کیلوگرمی با تقسیم ۵۰:۵۰ و استفاده از نسخه جدید پیشرانه M۴۰i باعث شده تا این شاسی‌بلند از نسل قبل یک سر و گردن بالاتر باشد.
نسل جدید ب‌ام‌و اکس3 معرفی شد

مدل پایه نسل جدید سری اکس ۳ به یک پیشرانه ۲ لیتری با توان ۱۸۷ اسب‌بخاری مجهز شده است. هم‌چنین مدل ۳ لیتری با قدرت ۲۶۱ اسب‌بخار هم یکی دیگر از انتخاب‌های مشتریان خواهد بود. جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته خودکار و توزیع نیرو به تمام چرخ‌ها جزو ویژگی‌های استاندارد تمام مدل‌ها تلقی می‌شود.
نسل جدید ب‌ام‌و اکس3 معرفی شد

و اما نسخه توانمند این نسل مجهز به بادی کیت M و نیروی قوای محرکه قدرتمندتری است. به لطف پکیج اسپرت اگزوز و تعلیق نسخه قدرتمند M خانواده اکس‌۳ ام پاور جذاب‌تر از هر زمانی شده است. در دل این شاسی‌بلند یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو بنزینی قرار گرفته تا بتواند حداکثر قدرت ۳۵۵ اسب‌بخار و گشتاور۵۰۰ نیوتون‌متری را تولید کند و زیر ۴٫۸ ثانیه از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
نسل جدید ب‌ام‌و اکس3 معرفی شد

این میزان خروجی حتی از آخرین مدل آئودی SQ۵ هم بیشتر است. اما در نظر داشته باشید که مرسدس‌بنز GLC ۴۳ قدرتمندتر از رقیب آلمانی خود است. شاسی‌بلند بنز، توانی معادل ۳۶۲ اسب‌بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتون‌متری دارد.

نسل جدید اکس‌ ۳ احتمالا با قیمت پایه ۴۱٫۰۴۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهمان

      خوب دقت کنید ، اگه قیمت دلار توی کشور ما دستوری بالا نمی رفت و همان 960 تومان باقی مانده بود . و اگه عوارض نجومی و غیر عادلانه اخذ نمی شد . می تونستیم این ماشینو حدود چهل میلیون تومن بخریم و سوار شیم !!!!

    • مینالویی

      عجب ماشینیه .....
      آقای مهمان که بالای نظر من ، نظر گذاشتی ...... به جایی که حساب و کتاب کنی ، پولاتو جمع کن یکی از این ماشینا بخر ...... من بی ام و دارم فقط مدلش ۲۰۱۲ .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج