۵۵۸۱۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشخصات فنی پرچمدار جدید موتورولا فاش شد

به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی پرچمدار موتورولا یعنی گوشی هوشمند موتو زد ۲ (Motorola Moto Z۲) در سایت GFXBench بودیم. در این گزارش به اغلب ویژگی‌های اصلی اسمارتفون مذکور اشاره شده است، پس پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این اسمارتفون باشیم.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی پرچمدار موتورولا یعنی گوشی هوشمند موتو زد ۲ (Motorola Moto Z۲) در سایت GFXBench بودیم. در این گزارش به اغلب ویژگی‌های اصلی اسمارتفون مذکور اشاره شده است، پس پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این اسمارتفون باشیم.
مشخصات فنی پرچمدار جدید موتورولا فاش شد

موتورولا از برندهایی است که طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. پرچمدار سال ۲۰۱۷ این شرکت قرار است با نام اختصاصی موتو زد ۲ روانه بازار شود و جایگزینی برای گوشی موتو زد خواهد بود که سال گذشته از سوی این کمپانی معرفی شد. تاکنون شایعات و خبرهای نسبتا زیادی در مورد گوشی هوشمند موتو زد ۲ موتورولا منتشر شده، اما به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی آن از سوی سایت GFXBench بودیم که اغلب در ارائه مشخصات اسمارتفون‌های معرفی نشده بسیار دقیق عمل می‌کند.

طبق این گزارش، پرچمدار سال ۲۰۱۷ شرکت موتورولا از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. با توجه به اینکه اشاره شده پردازنده مرکزی دستگاه هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز خواهد بود و پردازنده گرافیکی آن هم آدرنو ۵۴۰ است، کاملا مشخص است که مشخصات ارائه شده مربوط به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام می‌شوند. پس گوشی موتو زد ۲ موتورولا از این تراشه بهره‌مند خواهد شد.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید:
مشخصات فنی پرچمدار جدید موتورولا فاش شد

رم دستگاه ظرفیت ۴ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند. اگرچه سایت GFXBench اشاره‌ای به پشتیبانی دستگاه از حافظه جانبی نکرده، اما پیش‌بینی می‌کنیم که گوشی موتو زد ۲ از رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل آورد تا بدین صورت کاربران علاقمند قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه شوند.

طبق گزارش سایت GFXBench، دوربین اصلی گوشی موتو زد ۲ از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود که قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K را دارد. این سنسور از قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص اتوماتیک چهره و فوکوس لمسی پشتیبانی به عمل می‌آورد و چراغ فلشی برای آن در نظر گرفته می‌شود. دوربین سلفی گوشی موتو زد ۲ هم از سنسوری ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. همچنین گفته شده در گوشی مد نظر به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا بهره‌مند می‌شود.

علاوه بر این مسائل انتظار داریم که گوشی هوشمند موتو زد ۲ هم مانند سال گذشته به همراه اکسسوری‌های ویژه خود یا موتو ماد معرفی شود. برخی گزارش‌های حاکی از آن هستند که موتورولا در کنار پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود از نسخه مجزای آن ب نام اختصاصی موتو زد ۲ فورس (Moto Z۲ Force) هم پرده‌برداری خواهد کرد. شرکت موتورولا فردا کنفرانس اختصاصی را برگزار می‌کند که انتظار داریم در جریان آن شاهد معرفی گوشی هوشمند موتو زد ۲ باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج