۵۵۹۷۳۵
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

لاریجانی: امیدواریم از وجود قالیباف در نظام، به خوبی استفاده شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان دوران فعالیت شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که از وجود وی در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی استفاده شود.

خبرگزاری ایسنا: علی لاریجانی در مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران اظهار کرد: ما امیدواریم آقای قالیباف همیشه سرزنده و فعال کار کنند و از وجود ایشان در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی استفاده شود. ایشان در دفاع مقدس خوب کار کرده و زحمات زیادی کشیده و بعد از دفاع مقدس در بخش‌های مختلف تلاش‌های سنجیده بهنگام و با رویه مدیریتی خلاق داشتند و در کارهای شهری در تهران هم به خوبی پیش رفت؛ از جمله اتوبان‌هایی که بعضا من هم در افتتاح آن حضور داشتم. ایشان همچنین در کارهای فرهنگی و هنری از ذهن خلاقی برخوردار بودند. برای ایشان و مجموعه شهرداری تهران آرزوی توفیق می‌کنیم و خوشبختانه مدیریت شهرداری در این دوران از همبستگی خوبی برخوردار بود و نتیجه تلاش‌ها نیز دیده می‌شود.

لاریجانی اضافه کرد:‌البته اوضاع تهران پیچیدگی‌های خود را دارد و مسائل گوناگونی وجود دارد که باید با روحیه شاداب و پرکار دنبال شود تا گره‌های کور تهران باز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران خاطر نشان کرد: این مجموعه هم از نظر معماری قابل توجه بوده و هم در طراحی آن به یک نکته مهم توجه شده که مسئله اصلی کشور در بحث آموزش چیست؟ نام این مجموعه باغ کتاب است، اما درواقع باغ روش‌های نوین معرفت است که چطور فرزندان آینده‌ای متناسب با شرایط امروز داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز آموزش به معنی انباشت اطلاعات نیست بلکه جوشش خلاقیت در کودکان و نوجوانان است. نظام آموزشی ما نیز باید خود را مسلح به این زمینه کند. نشان دهد که فهم پاسخ‌های لازم توسط افراد مسئله اصلی است. در واقع ظرفیت آموزش و پرورش ما باید به سمت نگاه نوین و فهم و درک معرفت برود. آنچه که در گشت و گذار یک ساعته توجه ام را جلب کرد این بود که طراحان باغ کتاب به این موضوع پی بردند که آینده ایران به این موضوع بستگی دارد که ماده اصلی فکری برای کودکان ونوجوانان باید چطور تامین شود و باید نوعی بیداری و درک از سوی افراد فراهم شود. در بخش های مختلف هم این موضوع نمود دارد و با روش های جذاب برای کودکان و نوجوانان تمهیداتی فراهم کردند.

لاریجانی با اشاره به سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی برای مجموعه فرهنگی باغ کتاب ادامه داد: وجود چنین مجموعه‌ای در زمان معاصر و با روش‌های نوین آموزش امری ضروری است و امکان خوبی برای حوزه کتاب فراهم شده است و باعث می‌شود کودکان و نوجوانان و بزرگسالان از ابزارهای نو در این زمینه استفاده کنند. همچنین فضای مفرح و دلنشینی برای علاقمندان به کتاب فراهم شده است. با توجه به اینکه زمان کتابخانی در کشور ما کم است و فرهنگ شفاهی بیشتر رواج دارد و تکنولوژی‌هایی نیز مزید بر علت شده، امیدواریم از این مجموعه برای افزایش سطح کتابخوانی استفاده شود.

لاریجانی با اشاره به پیش بینی‌بخش‌های مختلف هنری، گالری، سیما و ... در مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران اضافه کرد:‌این فضا مجال خوبی برای هنرمندان در جهت استفاده از این امکان فراهم می‌کند و باعث می‌شود نسبت نسل ما با هنر غنی‌تر شود.

رئیس مجلس با اشاره به پیش بینی باغ کتاب تهران در مجموعه عباس آباد اظهار کرد: البته قرار بود باغ فلسفه هم ایجاد شود چرا که فلسفه مادر حکمت‌های گوناگون است و برای آن جانمایی شد اما ظاهرا یادشان رفته است. خوب است باغ فلسفه هم پایه ریزی شود. در مجموعه عباس آباد باغ موزه دفاع مقدس هم با فکر و اندیشه شکل گرفت و البته منزلت دفاع مقدس هم اقتضا می‌کند چنین مجموعه باشکوهی برای آن پیش بینی شود.

لاریجانی در پایان از وزیر آموزش و پرورش، مسئولین این وزارت خانه، معلمین و والدین خواست: دانش آموزان و کودکان و نوجوانان را با مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران آشنا کنند؛ چرا که به گفته وی استقبال آموزش و پرورش به رونق این مجموعه کمک می‌کند و بخشی از کمبود آموزش در کشور را برطرف می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      عرضی نداشتم چون پخش نمیشه فقط خسته نباشی سانسورچی

    • بدون نام

      شهردار مشهد بشه خوبه....

    • حسین

      اقای قالیباف ازمدیران جهادی وبا اخلاص می باشند انشا الله که درسطوح مدیریتی کلان کشور از این مدیر باتجربه استفاده شود

    • بدون نام

      پرسنل ناجا از خداشونه که جناب قالیباف دوباره بیان فرمانده ناجا بشن . واقعا مدیر و فرمانده لایقی هستند

    • بدون نام

      بهترین استفاده ازایشان این است که بعنوان مشاورخودتان استخدامش کنید ویااینکه معاون اول دولت درسایه انتخابش کنند جناب لاریجانی اصولگرای اصلاح طلب

    • بدون نام

      میدیم برامون برق تولید کنه چطوره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج