۵۶۰۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمهیدات ترافیکی در اطراف مراکز برگزاری کنکور ۹۶

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه از روزهای قبل مراکز برگزاری آزمون احصا شده گفت: ماموران راهور از ساعت ۶ صبح مقابل مراکز برگزاری آزمون مستقر خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۶ گفت: پیش‌بینی‌های لازم با استفاده از احصای مراکز آزمون در شهر تهران از روزی‌های قبل شده است.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود:‌ مأموران پلیس و راهنمایی تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح مقابل مراکز برگزاری آزمون و اطراف آن مستقر شده و تلاش می‌کنند تا مشکلات ترافیکی آن منطقه را حل و فصل کنند. ضمن اینکه اقداماتی هم در خصوص مسیرهای اطراف این مراکز از سوی راهور تهران بزرگ انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:‌ مأموران راهنمایی و رانندگی در مقابل مراکز آزمون مستقر می‌شوند تا گره‌های ترافیکی ایجاد شده مانند توقف‌های نابه‌جا و توقف‌های دوبله صورت نگیرد.

وی افزود: ضمن اینکه در بعدازظهر روز پنج‌شنبه هم با آنکه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد وجود ندارد هم اقدامات لازم ترافیکی از سوی مأموران راهور در اطراف مراکز آزمون انجام خواهد شد.

عابدی گفت: تلاش می‌شود تا دانش‌آموزانی که آزمون دارند و هموطنانی که این افراد را به این مراکز منتقل می‌کنند پشت بار ترافیکی آزمون نمانده و مسیر عبور و مرور آنها روان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج