adexo3
۵۶۱۰۲۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حمایت از عزل ترامپ به دلیل عدم تعادل روانی

روزنامه ایندیپندنت روز چهارشنبه از افزایش حمایت از طرحی در مجلس نمایندگان آمریکا خبر داده که خواستار عزل «دونالد ترامپ» از سمتش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا است.

خبرگزاری فارس: روزنامه ایندیپندنت روز چهارشنبه از افزایش حمایت از طرحی در مجلس نمایندگان آمریکا خبر داده که خواستار عزل «دونالد ترامپ» از سمتش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا است.

نمایندگان دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا طرح‌هایی را پیشنهاد کرده‌اند که خواستار ایجاد یک گروه فراحزبی با ۱۱ عضو به نام «کمیسیون نظارت بر صلاحیت رئیس‌جمهور» برای بررسی سلامت روانی و جسمانی دونالد ترامپ است.

این طرح که «جامی راسکین»، نماینده دموکرات ایالت مریلند آن را پیشنهاد داده مورد حمایت ۲۱ نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا است. در صورت تصویب آن در هر دو مجلس کنگره و تبدیل شدن آن به قانون، به کنگره اجازه عزل هر رئیس‌جمهوری که از لحاظ سلامت جسمانی یا روانی ناسالم تشخیص داده شود را می‌دهد.

ایندپندنت نوشته که این طرح اولین بار در ماه آوریل معرفی شد اما حمایت از آن پس از اقدام ترامپ در انتشار ویدئویی خشن از حمله به یک خبرنگار فرضی سی‌ان‌ان گسترش یافته است. منتقدان ترامپ می‌گویند رفتارهای ترامپ و حملات او به مخالفانش در توئیتر نشان‌دهنده تاکارآمد بودن وی برای در دست گرفتن سکان هدایت آمریکا است.

برخی گمانه‌زنی‌ها هم حاکی است که منتقدان ترامپ می‌توانند از متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا برای عزل ترامپ استفاده کنند. این ماده قانونی به معاون رئیس‌جمهور اختیار می‌دهد در صورت رسیدن به این تشخیص که رئیس‌جمهور از عهده انجام وظایفش برنمی‌آید با حمایت اکثریت اعضای کابینه یا نهاد دیگری مانند کنگره وی را از سمتش عزل کند.

به نوشته ایندیپندنت، کمیسیون مورد پیشنهاد در کنگره آمریکا در صورت تشکیل می‌تواند به عنوان مرجع صاحب‌نظر در این حوزه عمل کند.

شمار زیادی از متخصصان روان‌شناسی در ماه‌های گذشته درباره سلامت روان دونالد ترامپ تردید ابراز کرده‌اند. ماه گذشته عده‌ای از روان‌پزشکان درباره وضعیت سلامت روان وی ابراز نگرانی کردند.

تمرکز وسواس‌گونه ترامپ روی خودش، ناتوانی غیرعادی در تحمل هر گونه انتقاد، رفتارهای کینه‌توزانه در برابر رقیبان، زورگویی و قلدرمأبی و توسل به ناسزا برای تحقیر دیگران گروهی از متخصصان را به این نتیجه رسانده که وی به نشانه‌ها و علائم اختلال شخصیت خودشیفته مبتلا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این قانون خیلی لازمه ، بخصوص برای ترامپ که از همون اول شیرین میزد !!

    • بدون نام

      اگر این اتفاق بیفتد وتصویب شود یک رویدادبزرگ درتاریخ امریکا خواهد شد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج