adexo3
۵۶۱۲۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ با تغییرات جدید

مشخصات خودروی فیس لیفت شده مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ (Maserati GranTurismo) اعلام شد. این خودرو با برخی تغییرات ظاهری و فنی در اوایل سال آینده عرضه می‌شود.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: مشخصات خودروی فیس لیفت شده مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ (Maserati GranTurismo) اعلام شد. این خودرو با برخی تغییرات ظاهری و فنی در اوایل سال آینده عرضه می‌شود.
مازراتی گرن توریسمو 2018 با تغییرات جدید

شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی، نسخه فیس لیفت ۲۰۱۸ گرن توریسمو را با برخی تغییرات و اصلاحات عرضه خواهد کرد. به تازگی این کوپه لوکس در نیویورک رونمایی شد و در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار جهانی می‌شود. تغییرات ظاهری در این خودرو به خوبی مشهود بوده و اکنون جلوپنجره و سپر اسپورت‌تری در آن استفاده شده است.
جلوپنجره مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ با الهام گرفتن از کانسپت مازراتی Alfieri ساخته شده و ورودی‌های هوای جدید نیز باعث شده تا ضریب درگ خودرو از ۰.۳۳ به ۰.۳۲ کاهش پیدا کند. طراحی سپر عقب نیز به کلی دگرگون شده و اکنون شاهد گرن توریسموی متفاوتی نسبت به قبل هستیم.

مازراتی گرن توریسمو 2018 با تغییرات جدید

مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ در دو نسخه پایه اسپورت و مدل بالاتر MC عرضه می‌شود. هر دو مدل از پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی Vشکل ساخت فراری با حجم ۴.۷ لیتر بهره می‌برند. این پیشرانه در نسخه MC قدرت ۴۵۹ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. همچنین هر دو نسخه به صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت ZF برخوردار هستند که نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

مازراتی گرن توریسمو 2018 با تغییرات جدید

مدل اسپورت مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ همانند قبل در مدت ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد اما مدل MC سرعت و شتاب بیشتری دارد و در مدت ۴.۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. حداکثر سرعت خودرو نیز برای نسخه اسپورت ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت و برای نسخه MC برابر ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مازراتی گرن توریسمو 2018 با تغییرات جدید

به‌روزرسانی‌های کابین مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸

تاکنون تصاویر زیادی از فضای داخلی خودرو منتشر نشده اما طبق اخبار منتشر شده، شاهد به‌روزرسانی‌هایی در کابین مازراتی گرن توریسمو ۲۰۱۸ خواهیم بود. صفحه نمایش ۸.۴ اینچی لمسی سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین سیستم صوتی برند مشهور هارمن کاردون در داخل کابین خودرو استفاده شده است.
تزیینات آلومینیومی فورج‌کاری شده و کنترلرهای جدید برای سیستم رسانه‌ای و سرگرمی از دیگر تغییرات قابل مشاهده در فضای داخلی گرن توریسمو جدید هستند. علاوه بر آن، بر اساس اعلام شرکت خودروسازی مازراتی، یک کلید در کنسول مرکزی و در کنار اهرم تعویض دنده قرار گرفته که با استفاده از آن، امکان انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی فراهم می‌شود.

مازراتی گرن توریسمو 2018 با تغییرات جدید

هنوز قیمت دقیق و رسمی این خودرو اعلام نشده و احتمالا برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۱۸، یعنی زمان عرضه خودرو منتظر بمانیم تا جزئیات دقیق قیمت و امکانات آن مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج