adexo3
۵۶۲۱۶۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین روند پرداخت مطالبات «حق‌ التدریسی‌ها»

رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه‌ و بودجه آخرین روند پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: از معوقات حق التدریسی‌ها تنها سه ماه باقی مانده است که باید تامین اعتبار کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه‌ و بودجه آخرین روند پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: از معوقات حق التدریسی‌ها تنها سه ماه باقی مانده است که باید تامین اعتبار کنیم.

علی الهیار ترکمن درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: از بهمن ماه سال ۹۵ موضوع مطالبات و معوقات فرهنگیان به طور جدی‌تری مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: آموزش و پرورش فهرستی از مطالباتی که به افراد حقیقی و حقوقی داشت را در اختیار ما قرار داد که بر اساس آن، میزان مجموع مطالبات۱۱ هزار میلیارد تومان بود.

رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه نحوه تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات را مورد بررسی قرار دادیم عنوان کرد: از این میزان توانستیم ۶۵ درصد از اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات اشخاص حقوقی یعنی آنچه که در قالب اجرای قوانین باید به اختیار فرهنگیان پرداخت می‌شد و همچنین ۳۵ درصد مطالبات اشخاص حقیقی را تسویه کنیم.

اللهیار افزود: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان از معوقات آموزش و پرورش تامین اعتبار شده و تنها دو مورد باقی مانده است که به حق‌التدریس معلمان شاغل و حق الزحمه امتحانات نهایی باز می گردد.

وی در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه در جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش مقرر شد پرداخت حق الزحمه امتحانات در اولویت قرار بگیرد گفت: ۹۷ میلیارد تومان معوقه حق الزحمه امتحانات است که در روز ۲۷خرداد ماه با ابلاغیه رسمی سازمان برنامه‌ و بودجه، تامین اعتبار صورت گرفته و واریز آن به حساب فرهنگیان جزو وظایف قانونی وزارت آموزش و پرورش است. از معوقات حق التدریسی‌ها هم سه ماه باقی مانده است که باید تامین اعتبار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام احمق حق التدریس معلمان هفت ماهه پرداخت نشده نه سه ماه این گزارشو کی به شما داده.حق التدریس معلمان شاغل را میگما.

    • محمدی

      سلام اگر این مسوول عزیز سری به مدرسه بچه اش بزنه می فهمه که معلم های بچه اش فقط سه ماه حق التدریس گرفته اند . خدایا بعضی از مسوولان مارا به کارشان اشراف بفرما.

    • شهریار

      از ۹ ماه فقط ۳ ماه مال شاغلین پرداخت شده بعد ۸ ماه ۳ ماه رو پرداخت کردن سال دیگه هیچ گس حق التدربس نگیره ببینیم چگار میکنن

    • بدون نام

      حق التدریس ما در ایلام تا پایان آذر پرداخت شده اونم نزدیک ۳۰ درصد با مالیات ازش کم کردند

    • بدون نام

      سلام.آقای مقام مسئول حق التدریس معلمان شاغل استان قزوین دوماه آن پرداخت شده اگه مطلبی را آطلاع نداری اول اطلاعات کسب کن بعد آن را رسانه ای کن

    • علی

      چرا وزارت آموزش و پرورش در حق معلمان این همه ظلم میکند چرابعداز ۱۴ ماه حق الزحمه امتحانات را نمی دهد با وجود اینکه در ۲۷ خرداد تامین اعتبار شده است در استان همدان از سال ۹۵ یک ریال هم از امتحانات پرداخت نشده است ۶ماه حق التدریس هم مانده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج