۵۶۲۳۹۳
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

تحلیل و بررسی یک سریال با موضوع داعش

سریال عربی «کلاغ های سیاه» (غرابیب سود) با موضوع داعش و جهاد نکاح در اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه سازمان صداوسیما تحلیل و بررسی شد.

خبرگزاری ایسنا: سریال عربی «کلاغ‌های سیاه» (غرابیب سود) با موضوع داعش و جهاد نکاح در اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه سازمان صداوسیما تحلیل و بررسی شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه، سریال کلاغ‌های سیاه در ماه رمضان سال جاری در ۲۰ قسمت از شبکه‌های mbc و ابوظبی پخش شده است.

این سریال که تولید بنگاه رسانه‌ای mbc متعلق به خاندان آل سعود است، به موضوع پیوستن زنان به گروهک تروریستی داعش و مقوله جهاد نکاح می­‌پردازد.

سید محمدرضا خوشرو، مدیر گروه فرهنگ و هنر دینی رسانه این اداره کل درباره تحلیل و بررسی این سریال گفت: با توجه به حساسیت‌های خاص تولید و پخش این سریال توسط خاندان آل سعود که به نوعی خود از حامیان اصلی گروهک تروریستی داعش هستند، ضروری بود تا فرم، محتوا، روایت و مضامین اصلی این سریال مورد تحلیل قرار گیرد تا اهداف پنهان دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای خاندان آل سعود و حامیان و مشارکت‌کنندگان غربی آنان در تولید این اثر آشکار شود. اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه با بهره مندی از پژوهشگران خبره در حوزه دین و رسانه که بعضا به زبان های خارجی نظیر عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند، محصولات رسانه‌ای جریان های معاند را به صورت مستمر رصد و با تشخیص مسئولین امر، اقدام به تحلیل و بررسی این گونه آثار می‌کند.

وی پژوهشگر اصلی این تحقیق را حجت الاسلام علی رضایی آدریانی معرفی کرد که با بهره‌گیری از دیگر نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران، این گزارش تحلیلی را به صورت فوری به سرانجام رسانده‌اند تا با پایان ماه مبارک رمضان در اختیار مدیران و مسؤولان مرتبط فرهنگی - رسانه‌ای کشور قرار گیرد.

سازمان و نهادهای مرتبط در صورت تمایل به بهره‌برداری از این گزارش می‌توانند با مدیریت ارتباطات اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی irc.ir ارتباط برقرار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج