جاباما
۵۶۲۶۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی سونی از کوچکترین دوربین بدون‌آینه جهان

ظاهرا این دوربین جمع و جور با عنوان Sony A۵ معرفی خواهد شد؛ یک دوربین بدون‌آینه و فول‌فریم دیگر که مجموعه دوربین‌های بدون‌آینه سری A را تکمیل می‌کند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شاید بتوان گفت سونی در حوزه ساخت دوربین به اندازه بعضی از رقبا همچون نیکون، کانن، فوجی‌فیلم یا الیمپوس فعال نبوده اما این شرکت در پیشرفت تکنولوژی دوربین‌ها، بویژه دوربین‌های بدون آینه سهم بسزایی داشته و اولین سازنده‌ای بوده که دوربین بدون آینده فول‌فریم را به بازار عرضه کرد. این پیشرفت‌ها ادامه یافتند و در شرایط فعلی سونی سری‌های A۷ و A۹ را هم در بازار دوربین‌های بدون‌آینه فول‌فریم عرضه کرده است.
رونمایی سونی از کوچکترین دوربین بدون‌آینه جهان

حال به نظر می‌رسد که باید در حوزه دوربین‌های عکاسی منتظر مدل جدیدی باشیم که یک پیشرفت دیگر به حساب می‌آید. براساس اخباری که سایت Photo Rumors منتشر کرده، سونی قصد دارد کوچکترین دوربین بدون آینه فول‌فریم جهان با لنز قابل تعویض را عرضه کند. البته هنوز به شکل کامل مشخص نیست که واقعا از کوچکترین دوربین جهان حرف می‌زنیم یا از باریک‌ترین دوربین جهان. این مساله در هفته‌های آینده و با انتشار اخبار و شایعات بیشتر برای‌مان روشن خواهد شد.

ظاهرا این دوربین جمع و جور با عنوان Sony A۵ معرفی خواهد شد؛ یک دوربین بدون‌آینه و فول‌فریم دیگر که مجموعه دوربین‌های بدون‌آینه سری A را تکمیل می‌کند.

گرچه مجموعه این اخبار را باید با کمی شک و تردید در نظر گرفت اما مدتی پیش شرکت سونی تبلیغ یک دوربین جدید را کرد که به‌زودی معرفی خواهد شد و بعضی از کارشناسان معتقدند، دوربین مطرح شده در تبلیغات همین دوربین بدون آینه جدید است.

در حال حاضر هنوز مطمئن نیستیم که معرفی دوربین جدید چه زمانی اتفاق خواهد افتاد اما این موضوع هم عنوان شده که شماره مدل پایین‌تر دوربین (A۵ در قیاس با A۷ و A۹) ممکن است نشان‌دهنده ارزان‌تر بودن این مدل در قیاس با دو مدل دیگر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج