۵۶۳۸۹۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فاضلاب در برخی مناطق آبادان با آب شرب مخلوط می‌شود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وضع آب در آبادان با مشکلات فراوانی مواجه است و در برخی مناطق با آن، فاضلاب هم مخلوط می‌شود.

خبرگزاری مهر: جلیل مختار عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد و قفل کشتیرانی مارد، پایین‌دست بهمن‌شیر و افتتاح شبکه‌های آبیاری زهکشی نخیلات شمال شلمچه، اروندکنار و چوئبده به منظور تأمین آب خام پایدار و احیای ۳۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی جزیره آبادان و خرمشهر اظهار کرد: وزارت نیرو زحمات بسیاری را برای طرح انجام دادند ولی مختصر باید موضوعاتی را مطرح کرد. در بحث طرح آب‌رسانی به اروندکنار و منطقه آبادان باید بتنی کردن کانال طره بخاح مورد بررسی قرار بگیرد چون این کانال باعث رویش نیزار شده است.

وی افزود: قطع مکرر برق به دلیل فرسودگی شبکه نیز یکی دیگر از مشکلات شهرستان آبادان است. مطالعه مجدد در بحث آب‌رسانی چوئبده و بهمن‌شیر نیز باید صورت بگیرد چون شاید سال ۵۰ چوئبده آن‌قدر هم جمعیت نداشته است ولی اکنون با این طرح، چوئبده به دو قسمت دارای آب شیرین و آب‌شور تقسیم‌بندی می‌شود. بحث خورها نیز که باعث می‌شود آب‌شور به جزیره آبادان و به‌ویژه چوئبده منتقل شود هم جای مطالعه و تحقیق دارد.

مختار بیان کرد: بحث قول ۴۰۰ میلیارد تومانی که به سیستان و بلوچستان داده شده نیز به شهدای خوزستان قسمتان می‌دهم که از طرح این استان کسر نشود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات آب شرب آبادان گفت: مشکلات آب و فاضلاب آبادان باید هرچه سریع‌تر حل شود. به حرمت خون شهدای اروندکنار و آبادان از وضعیت آب و فاضلاب شهرستان آبادان بازدید داشته باشید چون از نظر کمی و کیفی با مشکل مواجه شده و بسیاری از مناطق آب، فاضلاب و لجن دارند.

مختار افزود: از مصوبه هیئت دولت برای آب و فاضلاب خوزستان نیز برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب آبادان هم استفاده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      مشکل فاضلاب توی کل کشور هست .اداره آب و فاضلاب اصلا به فکر سلامتی مردم و محیط زیست نیست

    • بدون نام

      تمام این مشکلات در همه جای کشور وجود داره فقط آبادان که نیست.

    • هموطن

      کاربر 9:47 شما چرا اینقدر چشم تنگ هستید،اگه مشکلی دارید مردم شهرتون بیان کنن و از نماینده شهر بخواهید که رسیدگی کند چرا مشکلات آبادان رو با حرفات کوچک می شماری،آبادان خرمشهر تو جنگ نابود شد ولی بعد از 28 سال از اتمام جنگ حقش ادا نشد،حالا یه کار کوچیکی هم بخواد انجام بدن شما معترضید؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج