اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۴۰۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیا هواوی در حال ساخت گوشی P۲۰ است؟

در حال حاضر جدیدترین پرچم‌دار شرکت هواوی P۱۰ نام دارد و خیلی‌ها انتظار داشتند گوشی بعدی به اسم P۱۱ راهی بازار شود. براساس این علامت تجاری جدید احتمال می‌رود که پرچم‌دار جدید این شرکت با اسم P۲۰ راهی بازار شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت هواوی به تازگی علامت تجاری جدید به اسم P۲۰ ثبت کرده است. هواوی از حرف P برای معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خودش استفاده می‌کند. پس به احتمال زیاد این گوشی مربوط به پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌شود. در حال حاضر جدیدترین پرچم‌دار شرکت هواوی P۱۰ نام دارد و خیلی‌ها انتظار داشتند گوشی بعدی به اسم P۱۱ راهی بازار شود. براساس این علامت تجاری جدید احتمال می‌رود که پرچم‌دار جدید این شرکت با اسم P۲۰ راهی بازار شود.
آیا هواوی در حال ساخت گوشی P20 است؟

البته منابعی که این خبر را لو داده‌اند گفته‌اند که احتمال دارد گوشی جدید هواوی در سه ماهه چهارم امسال راهی بازار شود و حتی گفته شده که این تلفن همراه هوشمند تغییرات اندکی در مقایسه با گوشی P۱۰ پلاس دارد. شایعات می‌گویند که گوشی P۲۰ با تراشه Kirin ۹۶۰ راهی بازار می‌شود و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچین به نظر می‌رسد که صحفه نمایش آن ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD است و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. دوربین آن هم به احتمال زیاد توسط شرکت لایکا ساخته شده است.
آیا هواوی در حال ساخت گوشی P20 است؟

این خبر در حالی منتشر شده که شایعات به عرضه گوشی میت ۱۰ در مهر ماه اشاره می‌کنند. این گوشی با نسل جدید تراشه‌های Kirin راهی بازار می‌شود و سخت افزار بهتری هم دارد. شاید در آینده مشخص شود که هواوی تراشه جدید را روی P۲۰ هم قرار می‌دهد.
آیا هواوی در حال ساخت گوشی P20 است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج