adexo3
۵۶۴۳۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آغاز ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت درخواست‌های نقل و انتقالات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، ۲۰ تیرماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت درخواست‌های نقل و انتقالات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، ۲۰ تیرماه خبر داد.

دکتر شهرام لک در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمانی می‌توانند از امروز، ۲۰ تیرماه تا ۲۰ مرداد درخواست خود را در سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir ثبت کنند.

وی افزود: مهمانی و انتقال در هرسه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می‌شود، اما برای مقطع دکترا محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد و دانشجویان نیز علاقه کمتری به جابه‌جا شدن دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص شرایط لازم برای موافقت با ‌درخواست مهمانی یا انتقالی از سوی دانشجویان، گفت: کسانی که به دلیل بیماری لازم است در محل سکونت خانواده حضور داشته باشند، دانشجویانی که بعد از قبولی در دانشگاه ازدواج و طلاق داشته‌اند، دانشجویان عضو خانواده‌های شاهد و ایثارگر و اعضای هیات‌علمی ازجمله افرادی هستند که در آئین‌نامه، شرایط نقل و انتقال برای آن‌ها لحاظ شده است. اگر دانشجویی مشمول هیچ‌کدام از مواد این آیین‌نامه نباشد، می‌تواند از طریق ماده فاقدین شرایط برای مهمانی یا انتقالی اقدام کند.

لک خاطرنشان کرد: محدودیتی برای مهمانی در طول دوران تحصیل وجود ندارد، اما دانشجویان کارشناسی ارشد اگر تنها پایان‌نامه آن‌ها باقی‌مانده باشد نمی‌توانند از مهمانی استفاده کنند؛ همچنین محدودیتی برای تعداد واحدهایی که دانشجویان در طول مهمانی اخذ می‌کنند، وجود ندارد.

وی درخصوص افزایش شهریه این دانشجویان، گفت: دانشجو شهریه ثابت و متغیر خود را به واحد مقصد پرداخت می‌کند، سپس واحد مقصد شهریه ثابت را به واحد مبدأ باز می‌گرداند؛ همچنین مبلغی برای نقل و انتقالات از دانشجو اخذ می‌شود که این مبلغ برای مقاطع مختلف متفاوت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان درباره هزینه نقل و انتقالات دانشجویان؛ تصریح کرد: هزینه‌ای برای بررسی مدارک از دانشجویان اخذ می‌شود که این مبلغ از ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای مقطع کاردانی تا ۱۴۵ هزار تومان برای مقطع دکترا متفاوت است.

لک گفت: دانشجویانی که از طریق ماده فاقدین شرایط درخواست مهمانی دارند درصورت موافقت با درخواست، باید علاوه بر شهریه ثابت و متغیر، مبلغی را به‌عنوان هزینه مهمانی به واحد مقصد پرداخت کنند که این هزینه به دانشگاه مبدأ بازگردانده می‌شود. هزینه مهمانی برای دانشجویان کاردانی ۲۵۰ هزار تومان، برای کارشناسی ۴۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد ۸۰۰ هزار تومان و برای دکتری نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: هزینه انتقال نیز برای دانشجویان مقطع کاردانی ۶۰۰ هزار تومان، برای مقطع کارشناسی ۹۰۰ هزار تومان، مقطع کارشناسی ارشد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای دکتری نیز چهار میلیون تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج