۵۶۴۴۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمیسیون قضایی، مجازات قاچاقچیان مواد مخدر را تعیین کرد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون قضایی مجلس مصوب کرد تا کسانی که اقدام به نگهداری هروئین و مشتقات آن بیش از ۵ کیلو کنند و سابقه حبس در این‌باره را داشته باشند به اعدام محکوم می‌شوند.

خبرگزاری فارس: الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز که در ساختمان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و با حضور رئیس و معاونین این سازمان برگزار شد گزارشی از اقدامات سازمان ثبت در حوزه دولت الکترونیک به نمایندگان ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه درخواست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نمایندگان این بود که با توجه به اینکه در قانون کاداستر آمده که درآمدهای حاصل از این بخش تنها در حوزه کاداستر هزینه شود و اینکه در قانون بودجه ۹۶ آمده که ۴۲ درصد از این درآمدها به سازمان هلال احمر اختصاص یابد، اصلاحات قانونی در ارتباط با بودجه سال ۹۶ صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: در این جلسه همچنین از نمایندگان درخواست شد تا قانون ثبت مالکیت صنعتی و همچنین ثبت مالکیت هنری در مجلس تدوین و تصویب شود.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان نیز درخواست‌هایی را در حوزه مسائل ملی و منطقه‌ای در ارتباط با ثبت اسناد مطرح کردند که رئیس سازمان ثبت به سئوالات و نقطه نظرات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: در حاشیه جلسه امروز نیز ماده مربوط به طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر درخصوص تعیین مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: براساس این مصوبه کسانی که اقدام به نگهداری ۵ کیلو یا بیشتر هروئین و مشتقات آن را داشته و یا اینکه اقدام به تولید و واردات و یا حمل این مواد را به میزان بیش از ۲ کیلو داشته باشند چنانچه پیش از این سابقه حبس موثر داشته باشند به اعدام محکوم می‌شوند.

ملکشاهی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کسانی که اقدام به قاچاق تریاک و مشتقات آن بیش از ۱۰۰ کیلو را داشته و سابقه موثر حبس را نیز داشته باشند به اعدام محکوم می‌شوند و در تمام موارد ذکر شده چنانچه فرد دستگیر شده سابقه حبس در این باره را نداشته باشد به ۲۵ تا ۳۰ سال حبس محکوم می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج