۵۶۴۹۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین تیزر فصل دوم برنامه گرند تور منتشر شد

در حالی که هنوز تصادف مرگبار ریچارد هموند – یکی از سه مجری مشهور برنامه گرند تورو از مجریان سابق برنامه تاپ گیر – نقل محافل مختلف در سر تا سر جهان است تیزری ۳۵ ثانیه‌ای از فصل دوم برنامه مشهور و محبوب ساخته شده توسط این شرکت یعنی گرند تور منتشر شد.

وب سایت سخت افراز: در حالی که هنوز تصادف مرگبار ریچارد هموند - یکی از سه مجری مشهور برنامه گرند تورو از مجریان سابق برنامه تاپ گیر - نقل محافل مختلف در سر تا سر جهان است و درست زمانی که تمام توجهات منعطف به شرکت آمازون در حیطه فروش روز Prime این شرکت بود تیزری ۳۵ ثانیه‌ای از فصل دوم برنامه مشهور و محبوب ساخته شده توسط این شرکت یعنی گرند تور منتشر شد.

فصل اول برنامه گرند تور علیرغم حاشیه‌های پیش آمده بعد از جدایی سه مجری برنامه تخته گاز از شبکه بی‌بی‌سی و اقدام به ساخت این برنامه جدید با همکاری شبکه آمازون توانست بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده و به سرعت طرفداران پر و پا قرص خود را پیدا کند. اما با اینکه گرند تور یک برنامه در شبکه اینترنتی شرکت آمازون می‌باشد و انتظار می‌رفت با سرعت بیشتری فصل دوم آن تولید شود، امروز اولین تیزرو فصل دوم آن بدون اعلام هیچگونه تاریخ از زمان شروع فصل دوم منتشر شد.

در این تیزر کوتاه تنها میتوان حضور مکلارن ۷۲۰S در پیست ابولادروم و همچنین تست بوگاتی شیرون و حضور یک تانک در بیابان و داخل یک ساختمان را به آسانی تشخیص داد و به غیر از این موارد خودروهای دیگری در شرایط گوناگون به چشم میخورند که به جز خودروی لانچیا ۰۳۷ که به شکل اسپانسر مارتینی تزیین شده بقیه آنها چندان قابل تشخیص نیستند. اما نکته جالب این تیزر نمایش صحنه‌هایی از رانندگی ریچارد هموند با خودروی ریماک کانسپت وان است که در نهایت منجر به تصادفی وحشتناک شده بود که خوشبختانه هموند از آن جان سالم به در برده بود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تیزر فصل دوم برنامه گرند تور منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج