۵۶۶۰۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قابلیت‌های جدید در بروزرسانی واتس اپ

نسخه جدید واتس اپ به صورت رسمی برای اندروید و آی او اس معرفی شد. در ادامه ضمن آشنایی با قابلیت‌های جدید این پیام رسان، می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: نسخه جدید واتس اپ به صورت رسمی برای اندروید و آی او اس معرفی شد. در ادامه ضمن آشنایی با قابلیت‌های جدید این پیام رسان، می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.
قابلیت‌های جدید در بروزرسانی واتس اپ

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید واتس اپ ، پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت‌های مختلف همچون PDF ،APK ،XLS و بیشتر است. کاربران پیام رسان واتس اپ می‌توانند فایل‌های خود در سیستم عامل اندروید را تا حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت به اشتراک گذارند. به علاوه، نسخه آی او اس این پیام رسان نیز از فایل‌هایی با حداکثر حجم ۱۲۸ مگابایت پشتیبانی می‌کند.

خبر دیگری که احتمالا کاربران واتس اپ را خوشحال می‌کند، امکان ارسال تصاویر JPEG با کیفیت اصلی است. پیش از این، واتس اپ کیفیت تصاویر را برای ارسال سریع‌تر و آسان‌تر کاهش می‌داد. اما حالا این امکان فراهم شده تا بتوان تصاویر را با کیفیت واقعی آنها به اشتراک گذاشت.

قابلیت‌های جدید در بروزرسانی واتس اپ

جدای از پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های مختلف، در نسخه جدید مسنجر واتس اپ شاهد تغییرات متنوعی در رابط کاربری از جمله بخش مربوط به تماس صوتی هستیم. از این پس کاربران برای پاسخ دادن به تماس‌ها، به جای حرکت دادن انگشت خود در جهت افقی، باید صفحه را لمس و انگشت خود را به سمت بالا بکشند. اگرچه این مورد یک تغییر چندان محسوس تلقی نمی‌شود، اما حداقل نرم افزار را از حالت خسته‌کننده خود دور خواهد کرد. در ادامه می‌توانید نسخه جدید واتس اپ را دانلود کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج