۵۶۶۷۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اپلیکیشن الکامپ آماده بهره‌برداری شد

سامانه نمایشگاهی اپکس با دو اپلیکیشن ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان برای بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، خدمات یکپارچه نمایشگاهی ارائه می‌کند.

وب سایت کلیک: سامانه نمایشگاهی اپکس با دو اپلیکیشن ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان برای بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، خدمات یکپارچه نمایشگاهی ارائه می‌کند.
اپلیکیشن الکامپ آماده بهره‌برداری شد

در بخش بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان می‌توانند با جستجو روی نقشه نمایشگاه، غرفه مورد نظر خود را یافته و از مسیریابی سیستم برای دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند.

دریافت بارکد منحصربه‌فرد پس از ثبت‌نام و استفاده در تمامی نمایشگاه‌ها، دنبال کردن شرکت‌ها و غرفه‌داران در نمایشگاه‌های مختلف، جستجوی غرفه‌داران بر اساس نام، گروه کالایی یا سالن محل استقرار، نمایش محل غرفه بر روی نقشه و مسیریابی و هدایت به سمت آن، ارسال پیام به مشارکت‌کنندگان، ارائه درخواست نمایندگی، دانلود فایل‌های کاتالوگ و بروشور، مشاهده فهرست کالاها و خدمات مشارکت‌کننده، مشاهده گالری تصویری و ویدئویی مشارکت‌کننده، ثبت بازدید هنگام بازدید از غرفه و گزارش‌گیری از تعداد غرفه‌های حاضر در نمایشگاه و غرفه‌های بازدید شده از جمله خدمات اپلیکیشن ویژه بازدیدکنندگان الکامپ است.

شرکت‌ها و غرفه‌داران نیز با استفاده از اپلیکیشن ویژه مشارکت‌کنندگان می‌توانند به امکاناتی چون اسکن بارکد بازدیدکننده و نمایش آنلاین و لحظه‌ای اطلاعات، فهرست و مشخصات بازدیدکنندگان ثبت‌شده، نمایش بر روی نقشه و مسیریابی، پنل اختصاصی مدیریت پروفایل (تحت وب)، مدیریت پروفایل شرکت و مدیریت کالا و خدمات، دریافت و مشاهده پیام از کاربران، ارسال اعلان به دنبال کنندگان خودشان، دریافت و مشاهده درخواست‌های نمایندگی، مدیریت گالری با امکان افزودن تعداد نامحدود عکس و ویدئو و صفحه وب اختصاصی دست یابند.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اندروییدی ویژه بازدیدکنندگان اپلیکیشن الکامپ را از اینجا و نسخه ویژه مشارکت‌کنندگان را از اینجا دانلود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج