adexo3
۵۶۶۹۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فرزاد مؤتمن از ساخت فیلم جدیدش گفت

فرزاد مؤتمن کارگردان فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» که به دلیل عدم پرداخت دستمزد عوامل از سوی تهیه‌کننده، و در پی شکایت آنها توقیف شده است، درباره آخرین وضعیت این فیلم و کار جدیدش گفت.

وب سایت فیلم نت نیوز: فرزاد مؤتمن کارگردان فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» که به دلیل عدم پرداخت دستمزد عوامل از سوی تهیه‌کننده، و در پی شکایت آنها توقیف شده است، درباره آخرین وضعیت این فیلم و کار جدیدش گفت.

فرزاد مؤتمن در گفت‌وگو با ما درباه فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ گفت: «کمابیش همه می‌دانند که تهیه‌کننده آن فیلم یک مسائلی را به‌وجود آورد که از یک زمانی همه عوامل حتی من به عنوان کارگردان خودمان را کنار کشیدیم و واقعا برایمان مهم نیست که اکران شود یا نشود. اصلا احساس می‌کنم این فیلم را نساخته‌ام. در حالی که این فیلم کاندید بهترین کارگردانی بود.»
فرزاد مؤتمن از ساخت فیلم جدیدش گفت

او ادامه داد: «بلایی به سر من آوردند که همه انگیزه‌ام را از دست دادم و دیگر برایم مهم نیست که این فیلم اکران بشود یا نشود یا اصلا آن را دور بیاندازند.»

مؤتمن اظهار کرد: «وقتی من به کسی اعتماد کردم و اسم خودم را به عنوان تهیه‌کننده روی فیلمی که او می‌خواهد تهیه کند، گذاشته‌ام ولی او پول هیچ کس را نمی‌خواهد پرداخت کند، یا بدقولی می‌کند و می‌خواهد کمتر از آنچه باید پرداخت کند و یا چک بی محل می‌کشد و در نهایت دعوا و جنجال به راه می‌اندازد همه اینها به اسم من تمام می‌شود. از طرف دیگر دوستانی که آمده‌اند با ما همکاری کنند رعایت این مسائل را نمی‌کنند و می‌روند از من به خانه سینما شکایت می‌کنند، از یک جایی به بعد من احساس می‌کنم با بی اخلاقی از همه سو مواجه هستم و از کل کار می‌گذرم.»

او در ادامه درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: «می‌خواهم سراسر شب را به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی بسازم. قرار بود همین روزها کار را شروع کنیم ولی قدری روند کار را کند کردیم زیرا قدری مشکلات مالی داریم که در صدد حل کردن آن هستیم. بخشی از قراردادها بسته شده و بقیه آنها هم طی روزهای آتی بسته خواهد شد.»

کارگردان خداحافظی طولانی ادامه داد: ««سراسر شب» یک درام عشقی خیابانی و در عین حال یک فیلم مالتی ژانر است و شما رگه‌هایی از ژانرهای مختلف را در آن می‌توانید ببینید. این فیلم در واقع اولین فیلمی است که فیلمنامه آن را خودم نوشته‌ام و به نوعی اگر این فیلم ساخته شود، نخستین فیلم من است و گویی هر چه تاکنون ساخته‌ام تمرینی بوده برای اینکه این فیلم ساخته شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج