۵۶۷۳۶۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد ریالی در حوزه اختراعات

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با اشاره به امضای ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه اختراعات، گفت: این قراردادها با حجم ۵۵ میلیارد ریال میان مخترعان و صاحبان صنعت به امضا رسید.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با اشاره به امضای ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه اختراعات، گفت: این قراردادها با حجم ۵۵ میلیارد ریال میان مخترعان و صاحبان صنعت به امضا رسید.

اکبر قنبرپور امروز در مراسم رونمایی از چند قرارداد سرمایه‌گذاری از اختراعات با بیان اینکه ما تاکنون هفت فستیوال عرضه نوآوری برگزار کرده‌ایم، افزود:‌ این فستیوال‌ها در حوزه‌های مختلف علم و فناوری بوده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم امروز خاطر نشان کرد: دراین مراسم ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه اختراعات به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال امضا شد.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران از ورود این اختراعات به فرابورس خبر داد و یادآور شد: به زودی فرایند ثبت این اختراعات فراهم خواهد شد.

قنبرپور از برگزاری پنج فستیوال نوآوری تا سه ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: تا سه ماه آینده ۳ فستیوال نوآوری در تهران و دو فستیوال در سایر استان‌ها برگزار خواهد شد.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با تاکید بر اینکه این فستیوال‌ها در حوزه تجهیزات ورزشی و توانبخشی و رنگ و پوشش‌های صنعتی، مواد شیمیایی و حوزه سلامت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ فستیوال مواد شیمیایی در کرمانشاه و فستیوال حوزه صنعت در کرمان و فستیوال‌های صنعت سنگ‌، تجهیزات ورزشی و توانبخشی و رنگ و پوشش‌های صنعتی در تهران برگزار خواهد شد.

دراین مراسم همچنین دکتر متقیان، فعال حوزه بازارهای فکری با تاکید بر اینکه ما فعالیتمان را از سال ۸۹ آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: حل مسائل فناورانه صنعت از ماموریت‌های ما بوده است که دراین راستا توانستیم ۱۵ پنت از طر یق این روش در بخش صنعت به فروش برسانیم.

متقیان با تاکید بر اینکه ما در این راستا مذاکراتی را با بخش‌های صنعتی آغاز کرده‌ایم یادآور شد :‌علاوه بر آن با برگزاری‌های فستیوال‌هایی اقدام به معرفی‌فناوری‌های به صاحبان صنعت کرده ایم.

وی با تاکید بر این‌که در هر فستیوال ۱۵۰ صنعتگر وجود دارد، تاکید کرد:‌ نفوذ فناوری در صنعت با چالش‌هایی همراه است که ما در تلاش هستیم بسترهای لازم برای عرضه فناوری‌ به صنعت فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه به دلار نمیگین. حداقل به تومن بگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج