۵۶۸۱۴۷
۵۰۸۰
۵۰۸۰
پ

فردی مرکوری به روایت برایان سینگر

برایان سینگر، کارگردان مجموعه فیلم‌های «ایکس من» داستان زندگی ستاره‌ی پاپ دنیا، فردری مرکوری، را با نقش آفرینی «رامی مالک» جلوی دوربین می‌برد.

وب سایت فیلم نت نیوز: برایان سینگر، کارگردان مجموعه فیلم‌های «ایکس من» داستان زندگی ستاره‌ی پاپ دنیا، فردری مرکوری، را با نقش آفرینی «رامی مالک» جلوی دوربین می‌برد.

زندگی فردی مرکوری، بعد از حدود ۲۵ سال انتظار بر پرده‌ی نقره‌ای نمایش داده خواهد شد.
فردی مرکوری به روایت برایان سینگر
برایان سینگر، کارگردان مجموعه فیلم‌های ایکس من (X-Men) تصمیم دارد فیلم حماسهٔ کولی (Bohemian Rhapsody) را از زندگی پر‌فراز و نشیب ستاره‌ی راک دنیا، فردی مرکوری، مقابل دوربین ببرد.

چالش مقابل سینگر بیش از تولید یک فیلم خوش‌ساخت، پیدا کردن بازیگر نقش ستاره‌ی راک «همه‌ی دوران‌ها» است. او برای ساخت این فیلم نه‌ تنها پاسخگوی اهالی سینما و اصحاب رسانه خواهد بود، که طرفداران اسطوره‌ی راک «کویین» هم منتظر دیدن داستان زندگی خواننده‌ی افسانه‌ای خود هستند.
رامی مالک، بازیگر سینما و سریال‌های تلویزیونی، گزینه‌ی اول سازندگان فیلم «حماسهٔ کولی» است. مالک بازیگر مصری-آمریکایی هالیوود است و بیشتر شهرتش برای بازی در سریال آقای ربات (Mr. Robot) است.
برایان سینگر که با فیلم‌های مظنونین همیشگی (The Usual Suspects) در سینمای هالیوود شناخته شده است با همراهی گروه راک «کویین» در سمت تهیه‌کنندهاین فیلم را تولید خواهد کرد. موسیقی متن این فیلم هم بر عهده‌ی گروه راک «کویین» است تا داستان زندگی ستاره‌ی گروه‌شان به خوبی هر چه تمام‌تر ساخته و پرداخته شود.
نام فیلم برگرفته از نام تک‌آهنگی از گروه کوئین است که فردریک مرکوری در سال ۱۹۷۵ آن را نوشت. فرخ بلسارا، در سال ۱۹۴۶ در منطقه‌ی زنگبار آفریقا متولد شد و بعد از دوره‌ای پر فراز و نشیب به مدرسه‌ی شبانه‌ی روزی در بمبئی رفت. در همان دوران مدرسه بود که نام «فردی» را برای خود انتخاب کرد. او توانایی غیرطبیعی در نواختن موسیقی داشت که در لحظه می‌شنید و در سن ۲۴ سالگی در کنار راجرواتر به نواختن درامز مشغول بود تا اینکه تصمیم گرفت گروهی مستقل به نام «کویین» تشکیل دهد و نام خانوادگی خود را به کرموری تغییر داد.
«حماسهٔ کولی» در کشور انگلستان فیلم‌برداری می‌شود و مراحل پس از تولید آن در آمریکا از سرگرفته می‌شود. «حماسه‌ی کولی» قرار است برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی) آماده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج