۵۶۸۳۱۳
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا محسن‌ هاشمی کاندیدای شهرداری نشد؟

محسن هاشمی عضو شورای شهر تهران دلیل برکناری اش به عنوان کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: قبل از رای گیری در مورد هفت گزینه، از همکاران خود در شورا، درخواست کردم که فردی نام بنده را بعنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نکند. دلیل آن هم ماهیت شوراست که یک فعالیت جمعی است و حفظ انسجام شورا مهمترین اصل برای کارایی شوراست.

شفقنا: محسن هاشمی عضو شورای شهر تهران دلیل برکناری اش به عنوان کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: قبل از رای گیری در مورد هفت گزینه، از همکاران خود در شورا، درخواست کردم که فردی نام بنده را بعنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نکند. دلیل آن هم ماهیت شوراست که یک فعالیت جمعی است و حفظ انسجام شورا مهمترین اصل برای کارایی شوراست.

محسن هاشمی اظهار داشت: پیش از این اکثر اعضای شورا، تمایل داشتند که در بررسی گزینه های شهرداری تهران، فردی از درون شورا مطرح نباشد، بنابراین قبل از رای گیری در مورد هفت گزینه، از همکاران خود در شورا ، درخواست کردم که فردی نام بنده را بعنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نکند.

دلیل آن هم ماهیت شوراست که یک فعالیت جمعی است و حفظ انسجام شورا مهمترین اصل برای کارایی شوراست البته همچنان معتقدم برنامه محوری بجای شخص محوری، باید در دستور کار شورا قرار گیرد و ابتدا برنامه شورای منتخب برای مدیریت شهری تدوین شده ومتناسب با برنامه، مجری انتخاب گردد اما با توجه به نظر اکثریت، ابتدا گزینه های اصلی مشخص شدند تا آنها برنامه خود را به شورا ارائه کنند وسپس شورا انتخاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون رأی نمی اورد

    • محمد

      بخاطر حفظ انسجام نیست که.....بالاخره توی این پست هم اتفاقات غیر منتظره ای می افته مثل پلاسکو.....کی دوست داره مدیریتش زیر سوال بره؟؟همه دوست دارن فقط نظارت کنن،نه مجری باشن

    • بدون نام

      خدا وکیلی بهترین کار را کرد اگر شهرداری را تحویل می گرفت بیچاره میشد. مثل دکتر روحانی که کشور ورشکسته را از دولت دهم تحویل گرفت همه ی کاسه کوزه سر ایشان شکسته شد

    • حبیب الاه نبوی

      آقایح هاشمی برای شهردار شدن بهترین گزینه هستند.

    • بدون نام

      شهرداری پایتخت شوخی بردار نیست،قویترین مدیریت را می طلبد. فردی حتی قویتر از آقای زنگنه و قالیباف باید از قبل پرورش و تربیت و مجرب یافته سکان این مشت نشانه خروار ایران را بدست بگیرد.اگرچه. قحطی رجال غیر نظامی داریم، اما امیدواریم.

    • بدون نام

      چون توانشو نداشت

    • بدون نام

      هاشمی هاشمی هاشمی ، بسه بابا حالمونو بهم زدید ، گیریم پدرشون آقای هاشمی بود فاضل ، از فضل اون خدا بیامرز این بچه هاشو چه حاصل ، انقد گندشون میکنید ، فقط رو دنده لج افتادید وگرنه خدا شاهده اگه شماها خیری از این بچه های هاشمی دیده باشید

    • بدون نام

      رای نداشت.

    • بدون نام

      هر چه س این مردم بیا کم .مثل بوقلمون فقط زنگ عوض میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج