۵۶۸۴۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیشنهادات در مورد کابینه مصداق اختلاف نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که طرح پیشنهادات مختلف در خصوص کابینه دوازدهم و شهرداری تهران در راستای کارآمدی آنها خواهد بود و نباید منشأ و مصداق اختلاف در یک جریان سیاسی تلقی شود.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که طرح پیشنهادات مختلف در خصوص کابینه دوازدهم و شهرداری تهران در راستای کارآمدی آنها خواهد بود و نباید منشأ و مصداق اختلاف در یک جریان سیاسی تلقی شود.

سیدفرید موسوی اظهار کرد: در زمان تشکیل هر دولتی نظرات مختلفی در خصوص چگونگی شکل‌گیری کابینه وجود دارد که این به معنای وجود اختلاف نیست بلکه همه نظرات خود را در این راستا ارائه می‌دهند که کابینه کارآمدی داشته باشیم و هر کس از زاویه دید خود پیشنهاداتی را مطرح می‌کند و شاخص‌هایی را ارائه می‌کند که این نباید منشأ و مصداق اختلاف بین طیف‌های مختلف یک جریان تلقی شود.

وی افزود: مثلاً در زمان انتخابات هر کس نظر خود را داشت اما بعد از انتخابات همه باید برای رشد، تعالی و پیشرفت کشور تلاش کنند. اکنون هم ممکن است طیف‌های مختلف یک جریان سیاسی نظرات خود را به دولت ارائه کنند اما تصمیم‌گیر نهایی دولت است و نظر مجلس هم در مرحله بعد اعمال خواهد شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در مورد شهرداری تهران هم نهایتاً انتخاب توسط منتخبین شورای شهر صورت خواهد گرفت و آنها هستند که بر اساس مصالح عمومی نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‌کنند اما در نهایت شهردار منتخب مورد حمایت همه قرار خواهد گرفت و همه باید تلاش کنیم که شهری در شأن مردم داشته باشیم.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر هر کس پیشنهادات خود را مطرح می‌کند و اعضای منتخب شورای شهر پنجم درحال بررسی معیارها و مصادیق هستند و فرصت یکی دو ماهه‌ای برای این بررسی‌ها وجود دارد. من فکر می‌کنم وجود پیشنهادات مختلف کمک می‌کند که منتخبان شورا نهایتاً بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت که طرح پیشنهادات مختلف در راستای شهرداری کارآمد برای شهر تهران و کابینه کارآمد در دولت دوازدهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج