اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۸۶۷۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات حمله زن و مرد سارق به مامور پلیس

سرکلانتر ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری دو نفر سارق زن و مرد و کشف مقادیری لوازم سرقتی از آنها خبر داد و گفت: متهمان قصد خلع سلاح مامور پلیس را داشتند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ سیروس کتابعلی با اعلام خبر دستگیری زن و مرد سارق، افزود: عوامل کلانتری ۱۱۰ شهدا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید با دونفر سرنشین که درحال پرسه زنی بوده مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه طی استعلام صورت گرفته از مرکز پیام مشخص شد که خودرو مورد نظر دارای سابقه است، گفت: سرنشینان خودرو که یک نفرمرد به همراه یک نفر خانم بودند به محض دیدن واحد گشت از خودرو پیاده شده و قصد متواری شدن را داشتند و بی توجه به دستور ایست پلیس به سمت مامور کلانتری حمله ور شده و قصد درگیری و خلع سلاح وی را داشتند.

سرکلانترششم فاتب افزود: مامور کلانتری با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک این عدد تیر هوایی نموده که نهایتا با رسیدن دیگر عوامل کلانتری آنها دستگیر و به کلانتری دلالت داده می شوند.

سرهنگ کتابعلی گفت: در بازرسی از این افراد مقدار ۱.۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه و از خودرو آنها سه عدد پخش خودرو، ۴ عدد باند ، چهار حلقه لاستیک و رینگ سرقتی کشف شد.متهمان دستگیر شده برای بازجویی های بیشتر به پلیس اگاهی منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب افتخار بزرگی برا کشور

    • بدون نام

      درکشوری که بیکاری بیدادمیکند ومسئولین هم فقط بفکردزدی واختلاس هستند ازاین بیشترانتظارنمیرود مردم مجبورن دزدی کنن میفهمین مجبورررررن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج