adexo3
۵۶۸۷۴۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آخرین وضعیت مصدومان حادثه اهواز

فرماندار اهواز گفت: در حال حاضر تنها دو مصدوم حادثه آتش سوزی جایگاه سی ان جی منطقه سه راه خرمشهر اهواز در بیمارستان گلستان و طالقانی این شهر بستری هستند.

خبرگزاری مهر: فرماندار اهواز گفت: در حال حاضر تنها دو مصدوم حادثه آتش سوزی جایگاه سی ان جی منطقه سه راه خرمشهر اهواز در بیمارستان گلستان و طالقانی این شهر بستری هستند.

نبی الله خون میرزایی اظهار کرد: شب پنجشنبه بر اثر انفجار خودروی وانت که کپسولش در حین گازگیری منفجر می شود به تبع جایگاه هم دچار حادثه شد.

وی با اشاره به اینکه در این سانحه یک ماشین دیگر هم دچار سوختگی شد، ادامه داد: متأسفانه در این سانحه یک نفر در محل حادثه جان خود را از دست داد. تعدادی هم مصدوم در حادثه داشتیم که به بیمارستان های طالقانی و گلستان منتقل شدند.

فرماندار اهواز تشریح کرد: با حضور در بیمارستان های فوق از حال عمومی و وضعیت رسیدگی به مصدومان با خبر شدم؛ در حال حاضر یکی از مصدومان که پایش قطع شده وضعیتی تحت کنترل و تیم پزشکی مشغول انجام عملیات های لازم هستند که برای رسیدگی خوب و به موقع نیز متخصصان و نیروهای اورژانس بیمارستان بر بالین وی حضور دارند.

خون میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از بیماران در بیمارستان طالقانی بستری شده و مشکل خاصی ندارد، گفت: سایر مصدومان نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند.

وی در پایان بیان کرد: هم اکنون وضعیت فیزیکی و کارکردی جایگاه تحت کنترل مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی، آتش نشانی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، شهرداری و آتش نشانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش آریایی

      این جایگاه های گاز CNG خیلی خطرناک هستن و باید هرچه زودتر به فکر جمع آوری باشن تا بیش از این مردم بیچاره رو به کشتن ندن!

    • بدون نام

      الان خیلی وقته که میگن کپسولهای گاز ماشین ها به علت پوسیدگی و عدم بازبینی و نظارت شدن مثل بمب متحرک .

    • بدون نام

      آخه گاز سوز کردن تو ایران که وضعیت ایمنی خیلی کمی داره لازم بود ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج