۵۷۱۰۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هجده قطعه از آثار ابوالحسن صبا منتشر شد

هجده قطعه از آثار استاد ابوالحسن صبا در کتابی با عنوان «کاروان صبا» از سوی انتشارات سرش منتشر و روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری ایلنا: هجده قطعه از آثار استاد ابوالحسن صبا در کتابی با عنوان «کاروان صبا» از سوی انتشارات سرش منتشر و روانه بازار نشر شد.

چاپ ششم کتاب «کاروان صبا» با رویکرد قطعات ماندگار استاد صبا برای "سه تار" عرضه شده است. ابوالحسن صبا موسیقی­دان بزرگ و نوازنده چیره دست معاصر در نوازندگی چند ساز استاد بود. از جمله تألیفات او می توان جزوه آموزشی ویولن، چهار جزوه برای سنتور، و یک جزوه برای تار و سه تار را نام برد که در جزوات آموزشی ویولن استاد صبا، قطعات بسیار زیبایی درج است که با انتقال برای سه تار می توان از آنها استفاده کرد.
هجده قطعه از آثار ابوالحسن صبا منتشر شد

کتاب حاضر منتخبی است از این آثار که برای سه تار تنظیم شده است و در شیوه نگارش و به نت درآوردن قطعات موسیقی آنها فهرستی متشکل از علائم و نشانه ها تهیه شده و با به کار بردن آنها ظرائف و حالت ها را به ساختمان اصلی ملودی وارد کرده است، به ‌نحوی که اگر ملودی بدون این علائم اجرا شود، چارچوب اصلی قطعه باقی می‌ماند. لازم به ذکر است که هجده قطعه این کتاب با اجرای قطعات در نوار "کاروان صبا" کاملا مطابقت دارد.

چاپ ششم کتاب" کاروان صبا" در ۵۲ صفحه و با قیمت ۶ هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به موسیقی و نوازندگی قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک‌جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی: خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج