۵۷۱۰۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وانت قدرتمند فورد در لباس پلیس

در حالی که ناوگان‌های پلیس در حال مجهز شدن به خودروهای هیبریدی و برقی هستند، فورد که پیش از این خودروی هایبرید مدل فیوژن را برای پلیس ارائه کرده بود، نسخه‌ای تقویت شده از وانت قدرتمند خود یعنی اف ۱۵۰ را برای ناوگان پلیس ایالات متحده آماده کرده است.

مجله سخت افزار: خودروهای پلیس در سرتاسر دنیا برای دستگیری مجرمین نیاز دارند تا به اندازه کافی سریع و قدرتمند باشند ولی سرعت و قدرت همیشه کافی نیست و گاهی مقاومت بالای این خودروها و قابلیت حرکت سریع در جاده‌های ناهموار نیز در تعقیب و گریزها از ملزومات به حساب می‌آیند.
وانت قدرتمند فورد در لباس پلیس
در حالی که ناوگان‌های پلیس در حال مجهز شدن به خودروهای هیبریدی و برقی هستند، فورد که پیش از این خودروی هایبرید مدل فیوژن را برای پلیس ارائه کرده بود، نسخه‌ای تقویت شده از وانت قدرتمند خود یعنی اف 150 را برای ناوگان پلیس ایالات متحده آماده کرده است.
وانت قدرتمند فورد در لباس پلیس

فورد اف ۱۵۰ مخصوص تعقیب و گریز در حالی به اولین وانت پلیس تبدیل شده است که موتور آن با نسخه معمولی این خودرو یعنی EcoBoost با حجم ۱.۶ لیتر و آرایش V۶ می‌باشد یکی است. قدرت خروجی این پیشرانه ۳۷۵ اسب بخار بوده و گشتاور آن نیز معادل ۴۷۰ فوت-پوند می‌باشد، البته سرعت نهایی این خودرو ۵ کیلومتر پایین‌تر از نسخه معمولی و به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. جعبه دنده ۱۰۰ سرعته اتوماتیک در کنار موتور مذکور در این خودرو با سیستم چهار چرخ متحرک همگام سازی شده که ضریب تعویض دنده‌ها در آن کاهش پیدا کرده است.
وانت قدرتمند فورد در لباس پلیس

تمامی خودروهای اف ۱۵۰ پلیس با پکیج FX۴ off-road عرضه خواهند شد که شامل قفل دیفرانسیل برای چرخ‌های عقب، ضربه گیرهای کف خودرو و رینگ‌های آلومینیومی و لاستیک‌های با ضخامت بالاتر است. همچنین کمک فنرها به میله‌های ضد چپ کردن مجهز شده‌اند و ترمزها بروز رسانی شده‌اند تا با جنس پدهای جدید سریع‌تر از نمونه‌های معمولی خنک شوند. علاوه بر این موارد یک مولد ۲۴۰ آمپری نیز در این خودرو تعبیه شده تا کمک بیشتری به استفاده از تجهیزات مخصوص کند. کابین داخلی خودرو هم نسبت به نسخه معمولی تغییراتی داشته که این تغییرات بیشتر جهت استفاده پلیس و فضای بیشتر برای وسایل آنها انجام گرفته است.
وانت قدرتمند فورد در لباس پلیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج