اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۱۱۳۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

رویترز: طرح تحریم ایران تصویب می شود

رسانه انگلیسی رویترز روز سه‌شنبه گزارش داده انتظار می‌رود اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع طرح تشدید تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کنند.

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه گزارش داده انتظار می‌رود اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع، طرحی که خواستار اعمال تحریم‌های گسترده علیه ایران، روسیه و کره شمالی است را به تصویب برسانند.

مجلس سنای آمریکا خرداد ماه سال جاری طرح تحریم‌های ایران و روسیه را با ۹۸ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به تصویب رساند، اما تصویب این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا با برخی موانع قانونی و حزبی رو به رو شد. اعضای مجلس سنا در حال حاضر در تلاش برای رسیدن به توافقی با اعضای مجلس نمایندگان برای رفع موانع این طرح و رأی‌گیری بر سر آن هستند.

مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه متن مربوط به این طرح را منتشر و اعلام کرد که روز سه‌شنبه درباره آن رأی‌گیری خواهد کرد.

پیش از این برخی منابع خبری از توافق اعضای دو مجلس برای پیشبرد این طرح خبر داده بودند، اما باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا دوشنبه شب، حصول توافق در این خصوص را تکذیب کرد.

علی‌رغم برخی اختلافات درباره لحن این طرح، و به خصوص ماده‌ای که اختیار رئیس‌جمهور آمریکا برای کاهش تحریم‌ها علیه روسیه محدود می‌کند، اعضای هر دو شاخه قانونگذاری کنگره آمریکا درباره لزوم وضع تحریم‌های گسترده علیه هر سه کشور اتفاق نظر دارند.

پیش از این، برخی منابع خبری اذعان کرده‌اند که در صورت وتوی طرح توسط «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا اعضای کنگره با توجه به حمایت قاطع از آن، از آرای کافی برای شکستن وتو برخوردار خواهند بود.

«سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره موضع «دونالد ترامپ» درباره این طرح از اظهارات روز قبل خود عقب‌نشینی کرد و گفت رئیس‌جمهور در حال بررسی طرح است.

سندرز، روز یکشنبه گفته بود که ترامپ از نسخه فعلی طرح کنگره آمریکا برای تشدید تحریم‌ها علیه این سه کشور حمایت می‌کند و با امضای آن، آن را به قانون تبدیل خواهد کرد. وی با وجود این، روز دوشنبه گفت که ترامپ هنوز در حال بررسی این طرح و تلاش برای دست‌یابی به «بهترین توافق برای مردم آمریکا» است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام برسپاه پاسدارن دوباره شروع کنید غنی سازی را مانندکره شمالی مااگرکوتاه بیاییم چنان ضربه ایی بخوریم که می شویم سوریه عراق یمن افغانستان کوتاه نیایید اگر اینجوری دوباره بخواندتحریم کنند وماساکت بشینیم ولبخند ظریف بزنیم بدبختیم اسلام ناموس و وطن همه میره یاعلی بگید وموشک های بیشتربابرد بیشتر درست کنید مرگ برامریکا واونایی که امریکایی بودن رادوس دارن درودبرخامنه ایی وتماهموطنانم

    • دارکوب

      گور پدر هر چی آمریکائیه
      مگه تا حالا تحریم نبودیم که تازه میخوان تحریم کنن

    • قهرمان سلطان زاده

      سلام ایران برادریشو نشان داد بهانه ها را از بین برد نتیجه ای شد که به آمریکا نباید اعتماد کرد ما ملت ایران محکم وایستادیم از دین و وطن و ناموسمان دفاع خواهیم کرد پس از اول از هر چی داشتیم و کوتاه اومدیم دوباره باید از نو شروع کنیم و از تن دفاع کنیم یا علی بگید ... .

    • بدون نام

      سلام اقا من مشکل مالی دارم نمیتونم میوه بخرم بیزحمت از درخت برجام برای من میوه بکنید البته اگه میوه داده

    • بدون نام

      عیب نداره عوضش برجام داریم!!!

    • علی کاظمی

      خودشان از این همه تحریم خسته نشد ن ما که نزدیک ۴۰سال تحریم هستیم، اگر چند هفته بگذرد و تحریمی علیه ما انجام نشود احساس بدی به ما دست می دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج