اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۱۵۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایرانی‌ها در فرانسه شگفتی ساز شدند

گروه موسیقی «چاهی» در فستیوال بین المللی هنر و فرهنگ پاریس، از سوی هیأت داوران این فستیوال به عنوان گروه برگزیده انتخاب و تندیس فستیوال و جایزه نخست کارگردانی هنری را دریافت کرد.

خبرگزاری مهر: گروه موسیقی «چاهی» در فستیوال بین المللی هنر و فرهنگ پاریس، از سوی هیأت داوران این فستیوال به عنوان گروه برگزیده انتخاب و تندیس فستیوال و جایزه نخست کارگردانی هنری را دریافت کرد.

گروه موسیقی «چاهی» به سرپرستی مازیار چاهی، در پی کسب رتبه اول در فستیوال های بین المللی موسیقی فولکلورِ کشورهای اتریش و اسپانیا، این بار به دعوت فستیوال بین المللی هنر و فرهنگ در شهر پاریس نیز به اجرا پرداخت.
ایرانی‌ها در فرانسه شگفتی ساز شدند

گروه موسیقی «چاهی» در فستیوال بین المللی هنر و فرهنگ پاریس، از سوی هیات داوران به عنوان گروه برگزیده این رویداد هنری انتخاب شده و تندیس جشنواره را به همراه جایزه نخست کارگردانی هنری از آن خود کرد.

در این اجرا یک قطعه کوبه ای با همنوازی ساز عود به تنظیم و آهنگسازی مازیار چاهی و همچنین با طراحی و کارگردانی هنری رضا موسوی روی صحنه رفت. این پرفورمنس، در میان اجراهای متعدد گروه های موسیقی شرکت کننده از کشورهای روسیه، چین، کره جنوبی، اکراین، هند، بریتانیا، فرانسه، بنگلادش، ترکیه و مجارستان، از سوی هیأت داوران به عنوان برترین اجرا در زمینه های اجرای صحنه ای، تنظیم و آهنگسازی و کارگردانی هنری برگزیده شده و از رضا موسوی نیز به عنوان کارگردان هنری برگزیده فستیوال قدردانی شد و لوح تقدیر و جایزه اول به وی اهدا گردید.

در این اجرا پویا واعظی (نوازنده عود)، مهدی رجب زاده، محمدرضا غفاری و امیر جلیل زاده (نوازندگان دف)، مازیار چاهی را همراهی کرده اند.

اجراهای گروه موسیقی «چاهی» در اروپا ادامه دارد و در ۲۹ جولای ( هفتم مرداد ماه سال جاری)، این چیدمان نوازندگی به علاوه ملیحه شورشی، در هامبورگ آلمان روی صحنه رفته و این بار اجرای خود را در قالب یک کنسرت و با رپرتواری از موسیقی محلی، تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج