۵۷۱۹۸۰
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

ترخیص بازیگر «شهرزاد» از بیمارستان با سند!

بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه‌کننده را گرو گرفتند تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه‌کننده را گرو گرفتند تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

پرویز فلاحی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که چندی پیش به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مراحل روند درمانی خود گفت: من پس از سکته قلبی در بیمارستان محل لوکیشن در جست و جوی آرامش بستری شدم. در آن روز تمامی پرسنل و پزشکان بیمارستان با احترام و محبت فراوانی با من برخورد کردند و من از تمامی آنها به جز رئیس بیمارستان کمال تشکر را دارم.

او در همین راستا ادامه داد: بعضی مواقع اتفاق می‌افتد که کسی به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند مخارج بیمارستان را تامین کند و در موقعیت اورژانسی مثل من به بیمارستان روانه می‌شود. آیا باید به دلیل بی‌پولی جان آن انسان را نادیده گرفت؟ خدا را شکر من در جایگاهی هستم که اگر هم نداشته باشم هستند کسانی که نگذارند به این وضع دچار شوم اما در مورد سایر مردمی که از لحاظ تمکن مالی در شرایط خوبی نیستند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا آنها باید برای یک گرفتگی ساده رگ جان خود را از دست بدهند؟

بازیگر سریال «شب دهم» گلایه خود را اینگونه شرح داد: من در آن روز چکی از تهیه‌کننده داشتم. در سینما و تلویزیون همه می‌دانند که چک آقای آشتیانی همواره نقد است و از خوش حسابی وی حرف می‌زنند و کسی است که حلال و حرام سرش می‌شود. در آن روز من علاوه بر چک هشت میلیون تومان پول نقد داشتم اما باز هم گفتند که باید سند بگذاری و دقیقاً عین یک دزد با من برخورد کردند. همه پرسنل بیمارستان بابت این قضیه از من عذرخواهی کردند.

او تصریح کرد: حالا من بازیگر هستم و شناخته شده اما واقعاً اگر مردم عادی به بیمارستان بیایند چه عاقبتی در انتظار آنها است؟ هزار راه برای تامین پول بیمار وجود دارد و من نمی‌فهمم چرا باید مردم را تا پرداخت پول زندانی کنند.

بازیگر سریال شهرزاد با تاکید بر برخورد ناشایست رئیس این مجموعه درمانی افزود: با هزار تماس و تلفن بالاخره راهکاری برای ترخیص من اندیشیده شد. مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه کننده را گرو گرفتند تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

پرویز فلاحی‌پور هفته گذشته هنگام حضور در لوکیشن بیمارستان نفت برای بازی در سریال "در جست‌وجوی آرامش" دچار سکته قلبی شده و همانجا برای انجام عمل آنژیوگرافی بستری شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیمارستان‌ها و پزشکام یه وقتا گندشو در میارن، سال‌هاست از قصور پزشکی و پول پرستی کادر درمانی میخونیم، و سال‌هاست از زحمات دکتر هاشمی وزیر بهداشت...
      ادم نمیدونه کدومو باور کنه

    • بدون نام

      آقا بري در بقالي مجاني جنس بهت نميده برب نانوايي نان بهت نميده اينا هم برا زنده بودنت لازمن پس بيمارستان و دكتر هم مجاني كاري برات انجام نميده

    • بدون نام

      اول کار درمان را انجام دادند و بعد طلب پول کردند و یا اول طلب پول کردند و بعد که گرفتند آن کار را انجام دادند؟

    • بدون نام

      در موارد اورژانس مانند شما ابتدا اقدامات اورژانسی و درمان فارغ از نژاد، موقعیت و مکنت مالی انجام میشود. در ادامه باید هزینه پرداخت شود مانند هر کار کوچک و بزرگی.
      کجای کار ایراد دارد که دارید به همه گیر میدهید. سما جوشکاری یا بنایی میشناسین که بی اجر همه کارهای شما را انجام دهد. اگر هست بگویید من کلی کار دارم؟

    • بدون نام

      شماها که نجات جان یه بیمار رو با کار یه بنا و بقال یکی میدونین دیگه سطح عقلتون روشنه؛ گاهی سکوت بهتر از کامنت گزاشتنه عزیزانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج