adexo3
۵۷۲۸۷۲
۷۹ نظر
۵۱۹۸
۷۹ نظر
۵۱۹۸
پ

قاتل: مقتول را کشتم چون فاسد بود!

پسر جوان افغان که با همدستی دوستش نقشه قتل مرد و زنی را طراحی واجرا کرده بود ، صبح چهارشنبه در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

روزنامه ایران: پسر جوان افغان که با همدستی دوستش نقشه قتل مرد و زنی را طراحی واجرا کرده بود ، صبح چهارشنبه در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

عامل جنایت در آخرین دفاع به دادرسان دادگاه گفت: «ازوقتی متوجه شدم آن زن ومرد دوستانم را به فساد کشانده اند نقشه قتل‌شان را کشیدم...»

رسیدگی به این پرونده جنایی از پنجم مهرسال ۹۴، به‌دنبال قتل مرموز مرد جوانی در خیابان جیحون تهران آغاز شد. بازپرس کشیک قتل و مأموران پلیس با دریافت خبر جنایت، خود را به خانه مورد نظررسانده و با پیکرهای خونین زن و مردی روبه‌رو شده و بلافاصله آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

درتحقیقات کارآگاهان جنایی مشخص شد آنها هیچ نسبتی باهم نداشتند. ازسوی دیگرساعاتی بعد خبررسید که مرد جوان جان باخته اما زن مجروح جان سالم به در برد. درهمین حال کارآگاهان مرد صاحبخانه را به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار دادند اما متوجه شدند او هیچ نقشی در این جنایت خونین نداشته است.

تنها سرنخی که پلیس توانست از صحنه جنایت کشف کند گوشی تلفن همراه متعلق به قاتل بود. بنابراین جست وجو‌ها ادامه داشت تا اینکه هفت ماه بعد صاحب تلفن جامانده در صحنه که یک پسر افغان ۲۲ ساله بود شناسایی و دستگیر شد. او در همان نخستین مراحل بازجویی پرده از راز جنایت برداشت و بی آنکه بداند زن جوان زنده مانده است به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

پسر جوان افغان - ولی- از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران منتقل شد و ازسوی قاضی اصغر عبداللهی -ریاست دادگاه- و با حضور قاضی کیخواه -مستشار-پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه اولیای دم درخواست قصاص متهم را مطرح کردند و سپس جمیله-زن نجات یافته- که در جلسه دادگاه حضور داشت به طرح شکایت از پسر جوان پرداخت.در ادامه متهم پای میز محاکمه ایستاد تا به سؤالات رئیس دادگاه پاسخ دهد.

چه شد که تصمیم گرفتی این زن و مرد را به قتل برسانی؟
چند وقتی بود که می‌دیدم دوستانم به خانه این زن و مرد شیطان صفت می‌روند. آنجا خانه فساد بود برای همین تصمیم گرفتم برای اینکه از موضوع مطمئن شوم اول به خانه آنها رفتم.
50هزار تومن دادم وداخل اتاقی رفتم که دیدم زن عریانی نشسته است. اما از او فاصله گرفتم وخیلی زود بیرون رفتم وخودم را به کرج رساندم. بعد هم چکشی خریدم و اینبار با دوستم به خانه مورد نظر رفتیم. چکش را داخل ساک به اتاق خواب بردم و از دوستم خواستم آهنگ گوشی‌اش را زیاد کند تا صدای فریاد این زن بیرون نیاید. همچنین خواستم به بهانه‌ای سر مرد شیطان صفت را گرم کند. وقتی داخل اتاق شدم با چکش چند ضربه به سر زن زدم و از اتاق بیرون آمدم. بعد هم با همان چکش ضربه‌هایی به سرمرد جوان زدم و با دوستم از خانه بیرون آمدیم. من به افغانستان رفتم و ازدواج کردم. اما وقتی با زنم بعد از هفت ماه وارد ایران شدیم پلیس مرا دستگیر کرد و همسرم که از این اتفاق ترسیده بود فرزندم را سقط کرد.

چرا سعی نکردی به پلیس خبر بدهی وخودت وارد ماجرا شدی؟
نمی‌دانم. آنقدر ناراحت وعصبانی بودم وخونم به جوش آمده بود که تصمیم گرفتم خودم این کار را انجام بدهم. آنها مهدورالدم بودند.

شغلت قبلاً چه بود؟
من بنا بودم
سابقه کیفری داری؟
نه هرگز من همیشه سعی کردم درست زندگی کنم
از اینکه این مرد را کشتی پشیمان هستی؟
از اینکه صبر نکردم و به پلیس خبر ندادم وخودم مستقیم وارد شدم پشیمانم. اما از اینکه یک موجود شیطان صفت را ازبین بردم اصلاً پشیمان نیستم.

پس از اظهارات این متهم، زن جوان نجات یافته به قضات گفت: من دارای شوهر و یک پسر ۱۸ ساله هستم.من اشتباه کردم اما قبول دارم که آن روز این پسر جوان وارد اتاق شد و با من رابطه برقرار نکرد وچند ضربه به سرم زد...
مرد کشته شده هم یکی از دوستان تلگرامی‌ام بود و باهم کار می‌کردیم... شوهرم نمی‌دانست که من چه کاری انجام می‌دهم او فکر می‌کرد من پرستار یک پیرمرد و پیرزن هستم!
پس از پایان جلسه رسیدگی به پرونده، قضات وارد شور شده و قراراست بزودی حکمشان را صادر می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین بر غیرت این جوان افغانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودتم افغانی هستی احتمالا و غیرت ایرانی نداری

      • بدون نام

        ما خودمون کم بدیختی داریم این افکار طالبانی رو هم باید از فغانستان وارد بشن.مگه مملکت قانون نداره ؟!

    • بدون نام

      برو دخالت در قانون را در همان افغانستان انجام بده. جنایتکاران را بیرون کنید...

    • نرگس

      وا یعنی چی افرین به غیرتت....شما از یه افغانی که کشورتو.اینجوری باورودشون اشغال کردن این حرف میزنی ....به این چه که خودشو قاطی کرده ...اگر خیلی به غیرت کثیفش بر خورده زنگ میزد 110نه اینکه یه افغانی کثیف یه هم وطن بکشه ....من نمیگم کار هم وطن من درست بوده از اون زن هم که به شوهر خودش خیانت کرده طرفداری نمیکنم اما به عنوان یک ایرانی به عنوان یک اریایی میگم این افغانی های کثیف از کشور بندازین بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه هم وطن؟؟مثل اینکه افتخار میکنی یه همچین هم وطنی داشتی!!!

    • بدون نام

      اقای افغانستانی,ایران مملکتی است که قانون دارد.شما باید اجازه میدادی که پلیس کار خود رو انجام دهد البته درصورتی که جرمی صورت گرفته باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون نام. 10/43 خود اون زن هم اعتراف کرده اون وقت تو که با جیرت ترهنگی میگی اگه کاری انجام شده باشه، آدم پلید و کثیف اینجوری مهدورالدم هستن اگه نمیدانی بدان،

    • بدون نام

      آقایان وطن دوست٫ اینکه هموطن شما ناموس ایرانی رو دراختیار افغانیها وخارجیها قرار میده چیزی نمیگی ٫ حالا یکی پیدا شده این لکه ننگ رو پاک کرده شما دم از قانون میزنید٬ اگه قرار بود قانون مانع این نوع کثافت کتریها بشه تا حالا شده بود٪

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نتیجه اجرای سرخود رو در کشور خودشون داریم میبینیم.این اشغال هم یک نوع داعشی هست که به عفل نافصش حکم میده و ادم میکشه.مملکت خودشونو با این جهالت و حماقت به هم ریختن.بعد یک سری ابله هم به به چه چه میکنن!!

      • بدون نام

        من نظرم اینه درسته که زن مجروح ومردمقتول خطاکردن وشکی هم نیست اما ازجوان افغانی هم که این کارروانجام داده بعیده حس غیرت باشه واحتمالا کاسه ای زیرنیم کاسه باشه وگرنه راحت میتونست اطلاع بده واین تبعات رومتوجه خودش نکنه

      • بدون نام

        با حرفات کاملا موافقم

      • بدون نام

        بنظر من چون که این افغانی کارگر ساختمان بوده و ناچار بوده که مبلغ پنج ده هزار تومان پرداخت بکنه ناراحت بوده و مرتکب قتل شده.وگرنه اگر انقدر حس و حال انسانی و انسانیت رو داشت میرفت کشور خودش و با شورشی های داعش و طالبان میجنگید.

      • بدون نام

        دمت گرم ایرانی که غیرت نداره بنازم به اون افغانی

    • بدون نام

      افغانستانی کثیف بیرون کنید دولت تدبیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی به غیرت شما فشار اومدافغانی اومد مانه نگ جم کنه

    • امیر

      بایستی مردم ایران همان کاری ک با هم وطنای ما انجام دادن درمورد افغانی ها بدن تا جرات ماندن در ایران را نداشته باشن

    • رؤیا ساز

      به هر حال این زن و مرد لایق زندگی کردن نبودن

    • بدون نام

      ما ايرانى هستيم مملکت هم قانون داره توى هر کشور ى هم جرم و جنايت هست توى افغانستان هم ازاين موارد کم و زياد هست اين اقا خيلى بيل زن هست باغچه ى خودشو بيل بزنه اونم با قانون جنگل خودش..... بعد رفته افغانستان با خيال راحت زنم هم گرفته. کلا روانيه بخدا.... اعدام حقشه بودنش برا جامعه ضرر داره

    • بدون نام

      اگر جوانهای ابرو برداشته ما به اندازه این افغانی غیرت داشتند الان انتا اصلانی داشت از کودکیش لذت می برد و این همه ناموس ما در معرض تعرض نبود.
      زن بی شرف با داشتن بچه و شوهر تن فروشی می کرده و حالا راست راست میاد دادگاه و شکایت هم داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • سانی

        بیچاره شوهر و پسر هیجده ساله ی اون زن خبر نداشتن مادرشون مورد بوده. یه لحظه فکر کنید اگه شوهر و پسر این زن میفهمیدن مادرشون چه کاره بوده چه حالی بهشون دست میداد.قطعا خودشون این زنیکه رو میکشتن. اینا همه از بی دینی و بی اعتقادی و فقر هست. این پسر افغانی هم نباید در لحظه تصمیم میگرفت باید گزارش اون مکان رو میداد. بهرحال خودشو درگیر کرده با این قتل.

      • سانی

        بیچاره شوهر و پسر هیجده ساله ی اون زن خبر نداشتن مادرشون مورد بوده. یه لحظه فکر کنید اگه شوهر و پسر این زن میفهمیدن مادرشون چه کاره بوده چه حالی بهشون دست میداد.قطعا خودشون این زنیکه رو میکشتن. اینا همه از بی دینی و بی اعتقادی و فقر هست. این پسر افغانی هم نباید در لحظه تصمیم میگرفت باید گزارش اون مکان رو میداد. بهرحال خودشو درگیر کرده با این قتل.

      • خودمون بدیم جامعه هم بده

        لطفا شعر نگید.انایی ک حرف غیرتو ناموس میزنید خودتون یکی ده تا دوس دارید اون وقت واسه کامنت گذاشتن همه ناموس پرست میشن بسه دیگه هرکی واسه خودش قاضی میشه اینو بدونید شماها خودتونو درست کنید جامعه هم درست میشه ب من چه هرکی هر غلطی میکنه ب همین راحتی زده طرفو کشته میگن غیرتی

      • بدون نام

        لایک

    • سید

      بابا آریایی !!؟

    • خندوانه

      حکم زنی که شوهر داره و اقرار به زنا کرده چیه؟

    • بدون نام

      معلومه کی کثیف بوده

    • طوطی

      خودشو 50 تومان فروخته!!!

    • بدون نام

      این افغانی ها رو ازاد بزاری پای طالبانو به کشور باز میکنن
      تندورهای کثیف بره به داد کشور خودش برسه که تا گلو رفتن توی لجن

    • ارش

      اوضاع مملکت مارو یاش !!!

      پاسخ ها

      • اورمیه

        جرمهایی که افغانیها در ابن کشور انجام دادن درهیچ جایی از دنیا رخ نداده

      • بدون نام

        یعنی میگی جوان غیرتمند افغانی پلشتی و پلیدی تون را پاک کرده باز هم طلبکار هستین

    • معین

      باید به مراجع قنونی اطلاع میداد نه اینکه زندگی خودش رو هم تباه کنه

    • ایرانی

      لازم می دونم بگم من خودم ایرانی هستم؛ اما در خصوص اون جوان افغانی باید گفت اولاً افغانستان جزئی از خاک ایران بوده که در زمان ناصر الدین شاه قاجار از ایران جدا شده؛ و اشاره به قدمت آریایی و ... در حال حاضر مسخره است. ضمناً اگر به جای اون جوان افغانی یک ایرانی اینکار رو می کرد بازهم می گفتین اون جوون کثافت رو بیرون کنین؟و یا بکشین؟
      در هر صورت منکر کار اشتباه اون جوون افغانی برای عدم مراجعه به پلیس نیستم ولی یادمون باشه امثال اینجور زنها و مردها با جوانان کشور ما چه ها که نکردند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب ایرانی جوانهای ایرانی که مثل جوان افغانی غیرت ندارند اگه میدیدند کاری میکردند که ساعتی بیشتر آنجا باشند همین

    • فرهاد

      سلام واقعا بدبختی تاکجا که یکنفربخودش اجازه میده وحکم مرگ کسی روصادر میکنه کاریکه الان داعش انجام میده وبریدببینید به حکم اسلام چه جنایتهای انجام میدن توکدام کشوری مهاجری میتونه چکش برداروادم بکش حتی بخاطر فاسد بودن واقعا کشورما داره بکجا میره که ی افغان بخورش اجازه کشتن ی ایرانی بده فسادتوافعانیها خیلی بیشتره واقعا متاسفم بخاطرکشور که به این راحتی این عناصر بیگانه وارد این خاک میشن

    • منتقد

      کار ندارم به ملیتش...
      ولی دستش طلا دمش گرم
      دوتا مفسدفی الارضو خواسته از رو زمین برداره
      کارش درست بوده
      زنه خیانت کاره هرزه
      شوهر داری بچه هم داری دیگه چی میخوای؟؟
      یک دختره پاک و نجیب باید تا آخر عمر مجرد و در آرزوی شوهر و بچه بمونه...
      بعد یکی مثل این...
      حیف نیست همچین کسایی روی زمین بموننو از نعمتهای خدا استفاده کنن...
      مرگم کمشونه...
      خداکنه قاتل اعدام نشه
      درسته اشتباه کرده خودش اقدام کرده ولی
      الهی آزادش کنن بره دنباله زنو زندگیش

    • بدون نام

      چرا دولت برای بیرون کردن افغانی ها کاری نمیکنه حتما برای دولت ما سودی داره لطفا یه اماری بگیرید ببینید چقدر افغانی توی کشور ایران هستند فکر کنم چندین سال دیگه افغانهای بیشتر از ایرانها میشن

    • م ا ف

      من یک ایرانیم
      بنده خوب و صالح خدا ایرانی افغانی امیریکایی,عرب و مال هر کشور دینی که باشه بنده خدا باشرف هیچوقت این کار نمی کنه و خوشا به غیرت این پسر افغانی ولی ای کاش به پلیس گفته بود که زندگی خودش خراب نمیشد

    • م ا ف

      من یک ایرانیم
      از خدا بترسید که بین بنده هایش فرق می زارید
      ایرانیهایی مقیم کشور های دگر هم هستند که بعضیهاشون چه قتلها و جرمهایی که در کشور بیگانه می کنند و بعضیهاشون بله به تحصیلا عالیه می رسن مثل افغانیها که به اجبار بنده خدا در کشور ما هستند عده ایی تحصیل کرده و عده ایی بنده خداها این مشکل...
      من از اخبار شنیدم که در مشهد روز چهارشنبه دکترهای افغانی روز مهربانی و درمان رایگان کردند برای همه بیمارها چه ایرانی چه افغانی و هر ملیتی که داشته باشند
      مهم اینه که ادم انسان باشد

    • بدون نام

      افغانی ها در کشورمان جنایتهای زیادی کردند
      باید بندازیم بیرون

    • بدون نام

      دسش طلا بایداون زن کثیف روهم میکشت

    • بدون نام

      اگراسراییل باجنگ فلسطین رااشغال کرد افغانها براحتی دارند مملکت مارواشغال میکنند بااین زادوولدی هم که دارند جمعیت اونها ازمابیشتر میشه درچندسال دیگه ایرانیها باید واسه اونها کار کنند حالادرخواب باشیدوبگید کاردرستی کرده اومده توکشورما از همه امکانات هم استفاده میکنه وبراحتی جنایت میکنه بیخیال باشید تاکشور کامل بدست افغانها بیفته

    • بدون نام

      احسنت به غیرتت ،باید دوتاش میکشتی

    • حسین

      دستت درست ضمنا الکی جو نژادپرستانه برندارید جالب اینه که اکثرا راجع ب جنایت زن حرف نزدن, اقادمت گرم ، مردی مرد، مث توکمه داش

    • حسین

      دستت درست ضمنا الکی جو نژادپرستانه برندارید جالب اینه که اکثرا راجع ب جنایت زن حرف نزدن, اقادمت گرم ، مردی مرد، مث توکمه داش

    • Immortal

      عرضه داشتی با اعضای القاعده از این کارا میکردی بچه...زورت به زن رسیده ؟ اون موقع که طالبان و القاعده هر کار ناشایستی رو با زن و دختر افغانی میکردن کدوم گوری بودی؟

    • بدون نام

      بیگانه چه حقی داره در کشوری که قانون و قاضی دارد خود را بازجو و دادستان و مجری حکم بداند حتی یک هموطن هم که باشه وظیفه دارد در صورت برخورد با چنین موارد کثیفی به پلیس و قانون مراجعه نماید .

    • بدون نام

      حالا اگه یه ایرانی اینکار رو میکرد..همه به به و چه چه میکردین.و میگفتین حقشون بوده..انسان انسانه..حالا هر کجا باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن تن فروش هم انسانیه که قربانی فقر و شهوت مردان شده.زن ستیزی و نژادپرستی از یک ریشه هستند

    • بدون نام

      بعد هر روز آمار آمریکا و خلافهای داخلشو نشون میدن..

    • احمدرضا

      اونا که میگن افغانی کاردرست را انجام داده آفرین به فهمشون.اونا که میگن افغانی اشتباه کرده واقعا آدم های نفهمی هستن. چرا فکر میکنین هر چیزی که قانون ما میگه درسته؟قانون ما مثل قانون آمونهای دوره ی حضرت یوسفه .قانونی که در اینجور مواقع فقط از زنهای فاحشه حمایت میکنه.چرا هیچ قانونی به زن نمیگه که چرا خانه ی فساد به پا کردی؟چرا اون مقتول که با خود این زنه رابطه داشته و هزاران جوان دیگر را آلوده میکرده نباید مجازات بشه؟مرگ کمترین مجازات واسش بوده .کسانی که طرف زن را میگیرن خودشون اینکاره ان .فقط فهم و شعور داشته باشین ایرانیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه می خواهی کاملا فساد رو ریشه یابی کنی باید بر گردی به شهوت همجنسهای خودت و مردها رو از دم قتل عام کنی تا ریشه این فسادها برداشته بشه. زن تن فروش آسیب دیده ترین قشر این مملکت زن ستیز و زن آزاره. در مملکتی که حتی دختربچه هفت ساله هم برای مردهاش تحریک کننده ست!با زن ستیزی و زن کشی می خواهی فساد رو برداری؟ فکر کردی دوره دقیانوسه؟؟

      • بدون نام

        اینکه چنین دیدگاه زن ستیز و عقب افتاده ای داری و بعد از فهم و شعور حرف می زنی خیلی خنده داره. لابد انسان های غارنشین هم خیلی فهم و شعور داشتند!

      • بدون نام

        اون مقتول هم این زن رو استثمار می کرده و لابد بخش زیادی از درآمد این زن رو ازش می گرفته.حالا اون مقتول هم از نظرت قربانی این زن شده؟ چرا اینقدر وقیحانه زن ستیزید؟ می خواهید فساد کاملا ریشه کن بشه؟ راهش اینه که مردها رو کلا بکشید!

    • بدون نام

      واقعا واسه خودمون متاسفم که ازنسل اریایی هستیم وبه کوروش کبیر افتخار میکنیم اونوقت یه افغانی ....بجای اینکه بره از خاک وناموسش دفاع کنه تو کشورخودمون داره ادم میکشه دم از غیرت میزنه اونم تو کشوری که مردمش اخرغیرتن افغانی اگه غیرت داری برو افغانستان ببین چطوری دارن ناموستونوبه حراج میزان بی غیرت اینجا یارانه مانباشیم شماها هم نیستین

    • آزادی

      قابل توجه کاربرانی که جوگیرشدن وخودشونو روشن فکرمیدونن این افغانی اشغال غلط کرده این کارو کرده کسانی که کاراین افغانی روتایید میکنندخودشون ازفردا این همه خلاف وجنایت دوربرمون هست برن همه را بکشندبعدبگن چون اینکاره بوده کشتم.افغانی اگه غیرت داره بره کشورخودش اونجا قانون جنگلش را اجاره کنه .ازدولت ومسئولان میخواهیم افغانیهای اشغال رو جمع کنند بفرستن اونورمرز به خراب شده خودشون ..بعضی وقتها یه خبرایی میشنویم که یه سرش افغانی ..افغانی لجن اشغال

    • آزادی

      آخه یکی نیست به این افغانی بیشرف بگه تواگه مردی برو مملکت خودت قانون جنگلو اجرا کن چون طالبان وبعضی گروههای دیگه هرروز با زنان و دخترانتون .... واسه تاییدحرفام این همه فیلم ومستند تواینترنت وفضای مجازی موجوده..ازدوستان خواهشمندیم این همه نگن نژاد پرست وازاین حرفا

    • آزادی

      دوستان خواهشمندیم این همه نگین افکارشما نژاد پرستیه .اگه ما واقعا نژاد پرست بودیم این همه افغانی الان توکشور نبودن..بریدبه خراب شده خودتان افغانیها.

    • آزادی

      کثافت ادم کشته بعدبدون اینکه آب از اب تکون بخوره رفته افغانستان زن گرفته بعدازهفت .هشت ماه شاد وخوش وخرم دست زنشو گرفته اومده ایران .آخه لجن خودت کم بودی رفتی ایل وتبارت هم آوردی.آفرین به پلیس آگاهی وانتظامی وقوه قضائیه که به محض ورود این اشغال گرفتنش .معلوم نبود این دفه میخواست کیو بکشه

    • بدون نام

      واقعا متاسفم که این افغانی ها اینطور نمک میخورن و نمکدون میشکنن!از امکانات ایران استفاده میکنند و تو کشورمون قتل و تجاوزو دزدی میکنن. کاش مسوولین این افغانیها رو به کشورشون برگردونن

    • آزادی

      گیریم که اون دونفر اون کارو کردن یکی نیست بگه افغانی اشغال تومگه قانون گذاری یا مجری قانون هستی..به نظرم اصلا حرفاش دروغه یارو خصومت شخصی داشته .اگه به خاطر دوستاش بوده خوب میرفتی دوستاتو میکشتی پس چرا اون مرد راکشتی .چون تعصب افغانی داشتی دوستاتو نکشتی .ما هم تعصب ایرانی داریم .

    • بی نام

      یعنی هنوز شوهر و پسر جوان خبر ندارند مادرش چکاره بوده؟
      خیلی دوست داشتم عکس العملشونو میدیدم!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا باید دوست داشته باشی چنین چیزی رو ببینی؟ فکر نمی کنی بهتره به روانشناس مراجعه کنی و خودت رو درمان کنی؟ با خوندن اخبار حوادث پاپ کورن هم میل می کنی حتما !!!

    • بدون نام

      شما افغانی ها برید غیرتتون رو همون مملکت خودتون خرج کنید و امریکایی ها رو بیرون بریزید که هر زنی رو در افغانستان میبینی یه توله چشم ابی پس انداخت
      مین بچه چشم رنگی های مو طلایی رو ریشه یابی کنید بسه

    • بدون نام

      ۵۰ تومن مگه هنوز داریم . خودشو چه ارزون فروخته

    • بدون نام

      شما غیرت داری برو یه فکری به حال افغانستان خودت بکن که شده مستراح نیروهای امریکایی
      فکری به حال اونهمه بچه چشم ابی و مو طلایی که افتاده رو دستتون باش
      شما ها غیرت داشتید پناهجو های افغان (هموطنان پناهجو شما) تو المان تو جشن و فستیوال به زن و بچه مردم المان تعرض نمیکرد

    • بدون نام

      دوست عزیز که فکر کنم خودتم افغانی هستی ، در مورد نژاد ازبک یکم برام توضیح بده

    • بدون نام

      درسته كه سزاي اون زن زنا كار اعدام مرگ و يا سنگ سار بوده ولي اين كار رو بايد حاكم شهر و قضات دستور بدن نه تو آشغال عوضي كه فرقتون جز وحشي بازي و داعشي گري چيزي نداره

    • مردم

      واي از روزگاري كه حيا و عفت در بعضي ها كمرنگ و در بعضي ها از بين رفته
      خدا قهرش بگيره تر و خشك باهم مي سوزه.
      شيطون با توجه به نقطه ضعف هر كس به اون فرد پيشنهاد گناه كردن رو ميده.بياييم در آغوش خدا رفته و در امان باشيم

    • محمد

      جنایت واقعی این زن کرده دلم واسه پسرش میسوزه چطوری میتونه به زندگی ادامه بده شوهر بیچارش

    • بدون نام

      اون زن بخاطر فقر و نداری تن فروشی میکرده مسائل رو ریشه ای نگاه کنید
      در ضمن این اینجا افغانستان نیست هر کسی هر کاری دلش بخواد بکنه باید قصاص بشه تا یادش باشه نه ما خداییم نه قاضی و مملکت همه ی اینها رو داره اگر جرمی هم بود باید به پلیس خبر میداد نه اینکه چکش برداره بزنه تو سر مردم - تقاضای ما اشد مجازات برای این دوست عزیز است

    • مسعود

      اصلا افغانی تو ایران چه غلطی میکنه تو اگه غیرت داری برو مملکته خودتو اباد کن ....

    • بدون نام

      افغانی و غیرت ههههههههههه.افغانی از کشور ایران برو بیرون

    • علیرضازمان

      الله واعلم

    • میلاد 69

      ایران شده واسه افغانستانیها هرجا میری میبینی چندتاشون اونجا ول هستن

    • فرید

      کار مرد و زن فاسد کاملا اشتباه بوده و باید سرنوشت همچین کسانی، عبرت فساد پیشگان بشه.
      اما یک فرد تبعه کشور خارجی حق برهم زدن نظم کشور میزبان تحت هیچ شرایطی ندارد...بماند که وقتی یک افغانی در اینجا کار میکنه یعنی حتما منافع خودشو در نظر گرفته و الان هم ممکنه داستان چیز دیگری باشد و همه موضوع در اعمال قانون توسط افغانی نباشد.

    • بدون نام

      مملکت قانون داره .افغانیا روبیرون کنید

    • فری آذرسیماب

      باز دمش گرم با اینکه افغانی بوده غیرت داشته اما باید به پلیس میگفت که خودش گرفتار نشه » خاکبرسره اون زن که فرزند۱۸ساله داشته بعدبه شوهره بدبختش میگفته میرم سرکار » حتما کارش اضافه کاری هم داشته کثافت آشغال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج