اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۳۳۸۶
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

بررسی قتل عمد یا شبه عمد در خصوص «بنیتا»

دادستان پاکدشت گفت: ارتکاب قتل عمد یا شبه عمد در خصوص «بنیتا» نیاز به بررسی دارد.

خبرگزاری مهر: رحیم علیشپور بعد از ظهر شنبه، با بیان این که نظر پزشک قانونی در خصوص علت مرگ «بنیتا» ، دختر ۸ ماهه ای که در جریان سرقت خودرو در مشیریه ربوده شده بود دو هفته دیگر اعلام می شود، گفت: در خصوص ارتکاب قتل عمد و یا شبه عمد سارقان باید بررسی های بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر نیت سارقان رها کردن بنیتا به قصد فوت وی بوده است، قتل عمد محسوب می شود و اگر نیت آن ها رها کردن وی با قصد پیدا کردن بنیتا توسط فرد دیگری بوده است، قتل شبه عمد است.

دادستان پاکدشت سپس از ارجاع پرونده «بنیتا» به دادسرای تهران خبر داد و گفت: پرونده قتل کودک در پاکدشت تشکیل شد، اما پرونده ربوده شدن وی و سرقت خودرو پدر کودک در تهران مفتوح بود، به همین جهت پرونده تجمیع شده و به تهران ارجاع داده شد.

وی با بیان این که پرونده از حساسیت خاصی برخورد ار است، گفت: به همین جهت از رییس کل دادگستری تهران درخواست احاله و ارجاع پرونده به دادسرای تهران را کردیم و با این درخواست نیز موافقت شد.

بر اساس این گزارش، «بنیتا» ، دختر ۸ ماهه، توسط دو سارق خودرو، در حالی که در خودرو پدرش قرار داشت به سرقت رفت و در خودرو با شیشه های بسته رها شد و این امر سبب رفتن این طفل ۸ ماهه از دنیا شد.

این اتفاق ناگوار ضمن داغ دار کردن مردم تهران و شهرهای دیگر این استان، موجی از نفرت و انزجار از این جنایت را دامن زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعید میدونم کارشون از عمد بوده که بخان یه بچه طفلی رو به کشتن بدن، ولی در هرحال کارشون نامردی بوده که دیدن بچه تو ماشینه ولی ادامه دادن.... بخاطر نامردیشون اعدام حقشونه

    • بدون نام

      ،،،اين سرقت منجر به قتل و زجركش كردن يك طفل به حساب ميايد،،،،شبه قتل عمد يعني چي معني نداره كلمه ،،،،طفل مرده است بر اثر ارتكاب جنايت و سرقت ،،،،اگر ميخواست بچه نميره يك جايي ميگذاشت در محل ديد عموم تا نجات پيدا كنه نه تو بيابون رهاش كنه،،،اين اخبار و نحوه سرقت و برخورد با ان بودار است،،،،

    • بدون نام

      اگه مبخاستن کسی اونوببینه،یه جای شلوغ ماشین روپارک میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج