۵۷۳۶۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استقرار مرزبانان پاکستان در مرز ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: واحدهایی از مرزبانی ارتش پاکستان در مرز ایران مستقر شدند و از سمت پاکستان مسئولیت مرزداری خودشان را انجام خواهند داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: واحدهایی از مرزبانی ارتش پاکستان در مرز ایران مستقر شدند و از سمت پاکستان مسئولیت مرزداری خودشان را انجام خواهند داد.

سرلشکر پاسدار‌ محمد باقری در حاشیه بازدید از محموله های کشف شده مواد مخدر و سلاح های اشرار در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی با مرزبانان پاکستان در دو سوی مرز مستقر هستند تا دست در دست همدیگر امنیت مناسبتری را در مرز ایجاد کنند.
وی بیان کرد: نخستین سفر استانی خودم را در روزهای گرم مرداد ماه از سیستان و بلوچستان شروع کردم تا به مردم خوب این استان بگویم که نیروهای مسلح در کنار مردم و مسئولان امنیتی هستند.
وی افزود: با تلاش های نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی امنیت قابل قبول و خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است.
وی ادامه داد: دولت و سرمایه گذاران از امنیت به وجود آمده در سیستان و بلوچستان برای سرمایه گذاری نهایت استفاده را ببرند تا مراکز صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان رونق پیدا کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرکشی از تمام ارگان های نظامی، بازدید از مرز، دیدار با نیروهای نظامی و ایجاد هماهنگی بیشتر بین نیروهای نظامی را از جمله اهداف سفر خود به سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
سرلشکر باقری اظهار داشت: بر اساس بازدیدهایی که از مرز و مرکز سیستان و بلوچستان از روز گذشته تا کنون داشتم خوشبختانه هماهنگی های قابل توجهی بین تمام دستگاههای امنیتی و انتظامی در این استان برقرار است.
وی ادامه داد: تمام ماموریت ها در سیستان و بلوچستان به خوبی در حال انجام است و روز به روز امنیت کنونی این استان بهتر خواهد شد.
سیستان و بلوچستان با ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر ۵۱ درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.

این استان دارای ۱۹ شهرستان است و افزون بر ۱۳۰۰ کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و ۳۱۰ کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج