۵۷۳۷۰۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

در دیدار مرتضی الویری با قالیباف چه گذشت؟

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران و «مرتضی الویری» رئیس سنی منتخبین شورای پنجم عصر روز گذشته دیدار و در خصوص مسایل و موضوعات مختلف شهری بحث و گفت وگو کردند.

خبرگزاری ایرنا: منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران و «مرتضی الویری» رئیس سنی منتخبین شورای پنجم عصر روز گذشته دیدار و در خصوص مسایل و موضوعات مختلف شهری بحث و گفت وگو کردند.

زهرا نژادبهرام افزود: در جریان این دیدار، شهردار تهران قول مساعد داد نسبت به گزارش های مربوط به پرداخت هزینه های بیش از حد مصوب بودجه سال ۹۶ به منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران پاسخگو باشد.
وی اظهار کرد: همچنین دراین جلسه رییس سنی شورای پنجم مسایلی را در زمینه هزینه بیش از چهار دوازدهم که از نظر قانونی تا حاصل نشدن درآمدهای مربوطه امکان پذیر نمی باشد مطرح کرد که قالیباف برای بررسی و رسیدگی به موضوع در اسرع وقت قول مساعد داد.
نژادبهرام تصریح کرد: همچنین دراین دیدار با توجه به نظر اکثریت اعضای منتخب شورای شهر، مقرر شد متنی مشابه سوگند نامه رئیس جمهوری برای شهردار تهران هنگام تصدی مسئولیت در حوزه مدیریت شهری تهیه شود.
وی افزود: برهمین اساس، شهردار آینده تهران، هنگام مراسم تحلیف سوگندنامه موردنظر را قرائت خواهد کرد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تغییر موضوع میثاق نامه منتخبین شورا با شهردار به سوگندنامه اظهار کرد: هدف اصلی شورا از این اقدام، پاسخگو کردن مدیران شهری نسبت به شهروندان و نهادهای شهری و ملی است.
نژادبهرام همچنین در خصوص دیگر مسایل مطرح شده در دیدار روز گذشته شهردار تهران با مرتضی الویری گفت: موضوع تخریب باغ ها، توسعه خیریه امام رضا (ع) و برخی موضوعات شهری نیز در این دیدار مطرح شده که شهردار تهران قول داد گزارش و پاسخ مناسب برای رفع ابهامات منتخبین شورا در حوزه های مختلف را تهیه و ارائه کند.

نژادبهرام با اشاره به اینکه برگزاری این جلسه اقدامی در راستای برقراری تعامل مناسب شورا با شهردار بود افزود: شهردار تهران نسبت به تشکیل جلسه ای مشترک منتخبین شورای پنجم و مدیران شهری ابراز تمایل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج