۵۷۴۰۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بدترین فیلم سال از نظر منتقدان

انیمیشن جدید سونی پیکچرز «فیلم اموجی» که تنها سه روز از اکران آن می‌گذرد بدترین فیلم اکران شده تا کنون سال ۲۰۱۷ لقب گرفت. تمامی وب‌سایت‌ها به اجماع فیلم را بسیار بد خطاب کرده‌اند.

وب سایت مجله دنیای تصویر: انیمیشن جدید سونی پیکچرز «فیلم اموجی» که تنها سه روز از اکران آن می‌گذرد بدترین فیلم اکران شده تا کنون سال ۲۰۱۷ لقب گرفت. تمامی وب‌سایت‌ها به اجماع فیلم را بسیار بد خطاب کرده‌اند. فیلم از وب‌سایت اسکرین‌کراش نمره ۰٪، روتن توماتوز نمره ۸٪، متاکریتیک نمره ۹٪ دریافت کرده و نمره آن حتی در سایت آی‌ام‌دی‌بی که رأی مردمی را شامل می‌شود تنها ۱٫۴ است!

منتقد اسلش‌فیلم در نقد خود فیلم را علیرغم سوژه جذابش، بدون محتوا‌، خلاقیت، بدون شروع و یا پایان مناسب می‌داند و در آخر نقد خود هم نوشته است که «زندگی کوتاه‌تر از این حرف‌ها است که به تماشای این فیلم بنشینید!»
بدترین فیلم سال از نظر منتقدان

به نظر می‌رسد شرکت سونی با اجرای این پروژه ۵۰ میلیون دلاری دست به قمار بزرگی در گیشه تابستان با این حجم از فیلم‌های خوش‌رنگ و لعاب زده است. پیش از این برای فیلم‌هایی همانند «لگو» هم روی کاغذ شرایط و آینده‌ی خوبی پیش‌بینی نمی‌شد، اما فیل لرد و کریس میلر آن را به ایده‌ای بسیار هوشمندانه و جذاب بدل کردند که ارزش تعقل و تعمق دارد و اقشار مختلف جامعه را به خود جذب می‌کند.

فیلم در افتتاحیه‌اش ۹۰۰ هزار دلار و در مجموع سه روز اکران ۱ میلیون دلار فروش گیشه داشته است. البته برای پیش‌بینی فروش فیلم در گیشه هنوز زود است چرا که فاجعه‌ایی مانند «پرندگان خشمگین» با بودجه‌ی ۷۳ میایلون دلاری و فروش افتتاحیه ۸۰۰ هزار دلار توانست در آخر به فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار برسد که به نوعی معجزه می‌ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج