۵۷۴۷۶۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت جسمانی شهرام ناظری

مدیر روابط عمومی پروژه " آواز پارسی" با اشاره به طنین انداز شدن آواز ناظری‌ها در تالار بزرگ کشور، از آخرین وضعیت جسمانی شهرام ناظری خبر داد.

خبرگزاری میزان: مدیر روابط عمومی پروژه " آواز پارسی" با اشاره به طنین انداز شدن آواز ناظری‌ها در تالار بزرگ کشور، از آخرین وضعیت جسمانی شهرام ناظری خبر داد.
مارال دوستی مدیر روابط عمومی پروژه "آواز پارسی" شهرام ناظری و حافظ ناظری در گفت‌وگو با ما گفت: شهرام ناظری پس از روزی که قرار بود در قوچان اجرا داشته باشد، از بیمارستان مرخص شد و هم‌اکنون حال بهتری دارد.

وی ادامه داد: ناظری به دلیل خستگی و معطلی ناشی از فشار و اضطرابی که آن شب وجود داشت، دچار کمی نوسان فشار و ضربان قلب شد.
آخرین وضعیت جسمانی شهرام ناظری

مدیر روابط عمومی پروژه "آواز پارسی" با اشاره به دلیل لغو این کنسرت در شهر قوچان تصریح کرد: ما هنوز دلیل اصلی لغو کنسرت را متوجه نشده‌ایم، اما چیزی که نقل می‌کنند، نا امن بودن سالن است.

دوستی یادآور شد: به نظر نمی‌آمد که آنجا سالن نا امنی باشد، چون یک سالن نا امن هم برای مردم، هم برای هنرمند و سایر افرادی که به آنجا می‌روند، واضح است.

وی تصریح کرد: شهرام ناظری در پی این اتفاق دچارمشکل قلبی شده و به دلیل اینکه امشب کنسرت داریم، به طور طبیعی نمی‌تواند استراحت کند، اما تلاش خود را به کار گرفته تا مراعات و پرهیز لازم را داشته باشد.

دوستی خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم درباره برگزاری دوباره کنسرت ناظری‌ها در قوچان صحبتی شده یا خیر، اما نکته مهم در این روند تصمیمی است که شهرام ناظری و حافظ ناظری می‌گیرند.

کنسرت آواز پارسی ۱۰ و ۱۱ مرداد در ساعت‌های ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ در تالار بزرگ کشور برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      د. مردمی که مطلقا زیر بار فشارهای جامعه دلخوشی دیگری ندارند و دلشان به همین خوش هست، چرا این دلخوشی را به بهانه های واهی از آنها سلب می کنید؟

    • علی

      خدایا به سلامت دارش

    • شکیبه

      خودتو به کشتن نده برو ازاین خراب شده.شما که می تونی•

      پاسخ ها

      • گل های بهشتی

        نه ترس خودمون نمی گشتم بلگه دوست دشمن می گشتم چشم ديدنددوتابچه های ناز گل مادرپدرشان نيست ولی خداگشکربچه های تامين اجتماعی نيروهای ملسح ناجا خدانگهدارپشت پهنی بي گسی باشه هميشه هستن وگسی نمی توانيدبگويدچشم ابروشان گج خيالتن راحت تخت فرنگی باشه جواب تان خدابدهنيدبه زن بچه های کاری به کارشماهاهمسايه اپاتمونهای منتظربيرون گردنشون هستن خواب ببيدباتشگرتهرون خبرداغ

    • بدون نام

      رفته بود آمریکا خوشیشونو کردن دل نیوزانید سوژه جدیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج