اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۵۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش بهمنی به افزایش نرخ سود بانکی

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک های دولتی و خصوصی و مؤسسات اعتباری متخلفی که از نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار در مورد سود تسهیلات تخطی کنند از این پس جریمه می شوند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک های دولتی و خصوصی و مؤسسات اعتباری متخلفی که از نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار در مورد سود تسهیلات تخطی کنند از این پس جریمه می شوند.

محمود بهمنی اظهار داشت: بانک‌ها مکلفند سود تسهیلات اعطایی را مطابق مصوبات شورای پول و اعتبار دریافت کنند و در صورت تخلف از این مصوبات جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: در صورتی که سود تسهیلات اعطایی توسط بانک ها بیش از میزان مصوبه شورای پول و اعتبار باشد، بانک مرکزی، بانک متخلف را معادل صد در صد مبلغ مازاد دریافت شده، جریمه خواهد کرد و آن جریمه را به حساب دولت منظور می کند.

رئیس شورای پول و اعتبار همچنین از اعطای تسهیلات به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا خبر داد و گفت: بانک های عامل موظفند در سال جاری به ۱۲۰ هزار نفر از جانبازان بیست درصد و بالاتر، آزادگان و خانواده شهدا( والدین، همسر و فرزندان ) طبق شرایط تعیین شده تا سقف ۶۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن اعم از خرید و ساخت پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج