۵۷۵۳۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک تجربه جدید تئاتری با «پسران تاریخ»

یوسف باپیری که این روزها به عنوان مشاور هنری در نمایش «پسران تاریخ» حضور دارد،گفت: این نمایش یک سبک نو و تجربه‌ای جدید از نمایش است که در تئاتر ما به فراموشی سپرده شده است.

خبرگزاری ایسنا: یوسف باپیری که این روزها به عنوان مشاور هنری در نمایش «پسران تاریخ» حضور دارد،گفت: این نمایش یک سبک نو و تجربه‌ای جدید از نمایش است که در تئاتر ما به فراموشی سپرده شده است.

این کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با ما بیان کرد: نمایش «پسران تاریخ» به خاطر زمان اجرای طولانی و حدود دو ساعته‌ای که دارد، تمرینات خود را از پاییز سال گذشته شروع کرد و بازیگران‌اش ترکیبی از جوان‌ها و حرفه‌ای‌ها هستند. این نمایش از ان نوع تجربه‌هایی است که در تئاتر ما به فراموشی سپرده شده به ویژه آنکه گروهی برای اجرای نمایش یک سال تلاش و سرمایه گذاری می‌کند تا نهایتا ۳۰ یا ۴۰ شب به اجرا بپردازند.
یک تجربه جدید تئاتری با «پسران تاریخ»

وی که اواخر مردادماه نمایشی را با گروه تئاتر "تازه" به اجرا خواهد برد، با اشاره به اینکه "حفظ یک گروه برای مدتی طولانی تجربه بسیار خوبی بود»، گفت: من و اشکان خیل‌نژاد به عنوان کارگردان این نمایش (پسران تاریخ) ساعت‌ها با توجه به شرایط ویژه‌ای که این کار درپروسه تولید و تبلیغات داشت صحبت کردیم و نتیجه کار چیزی است که اکنون درحال اجرا است. نمی‌خواهم بگویم کار فوق العاده‌ای است، ولی دست‌کم تجربه جدیدی در این حوزه هنری است و قطعا ارزش دیدن دارد.

نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد و نویسندگی اَلِن بِنِت از ۵ مرداد تا ۸ شهریور در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا می‌شود. در این نمایش محسن ابوالحسنی، مجید آقاکریمی، مهرداد بابایی، سینا بالاهنگ، محمد برهمنی، سجاد حمیدیان، حامد رسولی، حمید رحیمی، مهدی شاهدی، مریم نورمحمدی و امیرمسعود واعظ ‌تهرانی ایفای نقش می‌کنند.

گروه تئاتر تازه پس از اجراهای «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد»، «بالاخره این زندگی مال کیه؟»، «ویران»، «کامنت»، «پرده‌ی سوم صحنه‌ی چهارم» و «مرگ هوتن» جدیدترین اثر خود با نام «پسران تاریخ» را روی صحنه برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج