اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۵۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت طلا کاهش یافت

با تقویت ارزش دلار و با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران سعی کردند تا از افزایش‌های اخیر قیمت طلا سود ببرند، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت و هر اونس ۱۲۶۷.۱۷ دلار فروخته شد.

خبرگزاری فارس: با تقویت ارزش دلار و با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران سعی کردند تا از افزایش‌های اخیر قیمت طلا سود ببرند، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت.

دنیل هاینس، تحلیلگر بانک ای‌ان زد با اشاره به صندوق‌های قابل معامله در بورس گفت: «در حال حاضر، چشم‌انداز افزایشی اندکی محدود است. ما آشکارا شاهد مقداری افزایش در معاملات بلندمدت در بازار هستیم اما شاهد برخی فروش‌ها از سوی صندوق‌های قابل معامله در نیز هستیم.»

«از اینرو، برای طلا شکستن محدوده قیمتی در یک یا دو هفته آینده دشوار خواهد بود.»

هر اونس طلا با ۱.۵۹ دلار کاهش ۱۲۶۷.۱۷ فروخته شد. قیمت طلا، روز گذشته به بالاترین میزان از ۱۴ ژوئن برابر با ۱۲۷۳.۹۷ دلار رسید.

شاخص فعالیت کارخانه ها آمریکا در ماه ژوئن کاهش یافت و به کمترین میزان در ۳ سال گذشته در ماه جولای رسید در این میان، میزان سفارشات جدید نیز کاهش داشت و هزینه‌های مصرفی در ماه گذشته رشد ضعیفی داشت. این آمار صحنه را برای یک رشد اقتصادی نه چندان بالا در سه ماهه سوم آماده کرد.

هاینس افزود: «من فکر می‌کنم سرمایه‌گذاران احتمالا به دنبال شواهد بیشتری از ارقام قوی نرخ تورم هستند تا در مورد افزایش نرخ بهره خوش‌بین شوند.»

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری با پشتوانه طلا در ماه جولای ۷ درصد کاهش یافته است که بیشترین خارج سرمایه ماهانه از آوریل ۲۰۱۳ به شمار می‌رود.

این صندوق از ۲۱ جولای تاکنون بیش از ۲۴ تن سرمایه از دست داده است.

ارزش دلار پس از سقوط به کمترین میزان در ۱۵ ماه گذشته، امروز به علت توقف در فروش، افزایش ملایمی داشته است.

از جمله تاثیرات بالقوه بر دلار می توان به انتظار بازار برای انتشار گزارش مشاغل آمریکا و اظهارات رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در اواخر امروز اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قدرت خرید نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج