اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۵۷۹۹
۱۲ نظر
۵۰۱۲
۱۲ نظر
۵۰۱۲
پ

قصاص، پایان یک عشق نافرجام

مردی که متهم است دختر مورد علا‌قه‌اش را در پی یک درگیری و سوءظن به قتل رسانده‌ است، به قصاص محکوم شد.

روزنامه شرق: مردی که متهم است دختر مورد علا‌قه‌اش را در پی یک درگیری و سوءظن به قتل رسانده‌ است، به قصاص محکوم شد.
این مرد در جلسه دادگاه درخواست کرد زودتر قصاصش کنند؛ چون پس از مرگ دختری که دوستش داشت، دیگر زندگی برایش معنی ندارد.
شش تیر سال ٩٥ مأموران از قتل دختر جوانی در تهرانسر باخبر شدند.
آنها با اطلاع از این خبر، بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول دختر ٢٣ساله‌ای به نام پریسا است که به دست پسر ٢٦ساله‌ای به نام فرهاد که خواستگارش بوده، با ضربات چاقو به قتل رسیده است. آنها همچنین متوجه شدند فرهاد پس از این کار، از محل متواری شده است.
در ادامه تحقیقات، خانواده پریسا به مأموران گفتند: نزدیک به هشت سال است با خانواده فرهاد همسایه دیواربه‌دیوار هستیم. از مدت‌ها قبل متوجه علاقه فرهاد به پریسا شده بودیم؛ اما هرگز فکر نمی‌کردیم فرهاد او را به قتل برساند. در همین حین، پدر فرهاد که با شنیدن صدای فریاد پریسا در صحنه حاضر شده بود، به مأموران گفت: پسرم پریسا را خیلی دوست داشت و می‌خواست با او ازدواج کند.
روز حادثه با شنیدن صدای فریاد پریسا خودم را به پارکینگ منزلمان رساندم. ناگهان دیدم پریسا روی زمین افتاده و فرهاد با چاقوی خون‌آلود بالای سرش ایستاده است. با دیدن این صحنه، شوکه شدم و شروع به بدوبیراه‌گفتن به پسرم کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم. فرهاد نیز که خیلی ترسیده بود، از محل متواری شد. کارآگاهان با به‌دست‌آوردن این اطلاعات، جست‌وجوی خود را برای پیداکردن فرهاد آغاز کردند. پس از چند ساعت، به آنها خبر رسید فرهاد به اداره پلیس مراجعه و خودش را تسلیم کرده است.
فرهاد درحالی‌که گریه می‌کرد، به مأموران گفت: چهار سال با پریسا رابطه داشتم و او را خیلی دوست داشتم. می‌خواستم با او ازدواج کنم؛ برای همین، پس از پایان دوره لیسانس در دانشگاه شهید بهشتی، به خدمت سربازی رفتم. همسایه بودیم و بالکن اتاق‌‌هایمان چسبیده به یکدیگر بود. پس از چند ماه، زمانی که برای مرخصی به خانه بازگشتم، متوجه شدم پریسا در بالکن تلفنی با مرد غریبه‌ای صحبت می‌کند.
با شنیدن حرف‌هایش، خیلی عصبانی شدم. به بهانه دادن هدیه، از پریسا خواستم به پارکینگ منزل ما بیاید. زمانی که پریسا به آنجا آمد، چاقو را برداشتم و چند ضربه به او زدم و زمانی که پدرم به پارکینگ آمد، از محل متواری شدم. بعد از چند ساعت، زمانی که با پدرم تماس گرفتم، متوجه شدم پریسا جان خودش را از دست داده‌ است. برای همین آمده‌ام تا خودم را تسلیم کنم.
به‌این‌ترتیب، با توجه به گفته‌های متهم و شکایت اولیای دم، کیفرخواستی علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. در ابتدای جلسه، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شدند و تقاضای قصاص متهم را کردند. با پایان گفته‌های اولیای دم، متهم در برابر قضات ایستاد و گفت: قبول دارم که پریسا را به قتل رسانده‌ام.
پس از مرگ پریسا دیگر زندگی برایم معنی ندارد؛ برای همین از شما می‌خواهم من را زودتر قصاص کنید. در زندان هم دو بار دست به خودکشی زدم؛ اما مأموران متوجه شدند و نجاتم دادند. زندگی برای من دیگر تمام شده است هم آینده‌ام و هم پریسا را از دست داده‌ام و دیگر زندگی برایم ارزشی ندارد. با پایان گفته‌های اولیای دم و متهم، ختم جلسه اعلام شد و قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند و در نهایت متهم را به قصاص محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      کاش یک ذره عقل تو کله ات بود

    • ایرانی

      اخه خانما دنبال چی هستین حقش بود بکشتش

    • پریسا

      این همون داستانی بود که دخترخانوم رفته بود کادو بگیره واینا. پس اینطور! که بالاخره حکمش اومد!!!
      خب پیشاپیش خدا رحمتت کنه و از سر تقصیرت بگذره. هم اونو جوون مرگ کردی هم خودتو . امان از این آدما و عشق و عاشقیای عجیب غریبشون :/

    • بدون نام

      لعنت ب هر چی دختر زن خیانتیه

      پاسخ ها

      • تارا

        لعنت به مرد خائنی که خیانتش قانونیه

        تو قانون مرد سالارما...بعد ازدواج زن باید یه طرفه
        به مرد وفادار باشه

    • از دیار کورش بزرگ

      دختره بیچاره را بیگناه کشتی اخه مگه باهات ازدواج کرده بود که ناراحت شدی بعدش تو بیخود کردی 4سال با دختره بودیر

    • پریسا

      جناب "از دیار کورش بزرگ" با نظرتون مخالفم . اولا دل آدمها بازیچه نیست و تو زندگی به هرکی یاعلی گفتی و تعهد قلبی دادی نباید زیرش بزنی و خیانت کنی ؛ پس ربطی به ازدواج کردن یا نکردن نداره. دوما این دخترخانم شل کن سفت کن راه انداخته بود (البته طبق متنی که خوندم) چون باوجود اینکه به خواستگاری پسر جواب منفی داده بود ولی همچنان باهاش رابطه داشت ؛پس با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن یعنی با احساسات مردم بازی کردن و این اصلا درست نیست . سوما به شخصه با تمام این تفاسیر با کار آقا پسر که دختر رو کشته به شدت مخالفم ؛ هر جواب و عکس العملی میتونست داشته باشه ولی قتل نه؛ آدمکشی جواب هیچی نیست. متاسفانه یه لحظه عصبانیت باعث شد خودشم بدبخت کنه و دیگه فرصت جبران نداشته باشه. پس چه بهتر که جوونا قبل از شروع رابطه همه چی رو سبک سنگین کنن و بسنجن تا اینجور مسائل پیش نیاد

    • بدون نام

      مردها هر غلطی دلشون میخواد می کنن بعد با یه شک و بدون این که واقعیت رو بفهمن میزنن دختر مردم رو می کشن و یه عده هم براش هورا می کشن که خوب کردی
      نخیر غلط کردی احمق مگه زنت بود مگه ناموست بود مگه تعهدی نسبت به تو داشت به چه حقی به خودت اجازه دادی بکشیش الانم حقت فقط مرگه

    • بدون نام

      مردم به چه ساز شما برقصن؟هر کی واسه خودش نظر میده!! جهنم باید یه جوری پر شه .انشاا...نفرهای بعدی که جهنم میرید شمائید .حالا هی واسه خودتون قدقد کنین

    • تارا

      مقتول چون مونثه...باید تفاضل دیه پرداخت کنن

    • بدون نام

      بدون نام 19:03 دستای شمارو بستن که نظر ندی؟؟ چرا میسوزی از نظر دادن بقیه؟ خب توهم حرف بزن. گرچه سطح ادبت مشخصه. ...

    • بدون نام

      بدون نام ۱:۱۵فعلا برو به جهنم تا نفر بعدی بیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج